“Ett mycket intressant koncept!”
Omdöme om Bruna Dörren

Bruna Dörren
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Ljugarn
Kök: Pizza, Fisk och skaldjur, Svenskt

Ett fantastiskt mysigt ställe värt att äta på! Mycket god mat och trevlig utomhusservering med varierade småbarer!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Vilgotlava

Härlig stämning, trevlig personal, bra utbud av mat, vi åt hamburgare & det var mycket gott. Vi är mycket nöjda!

Tack camillabR2594MR
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Inte helt genomtänkt att alla ska beställa inne, trängsel och kö...

Maten var ok, pizzorna var riktigt trevliga, burgarna var dock mediokra, tråkiga köttpuckar och ok tillbehör...å

Tack torgnyu
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Wow, coolt ställe att hänga på. Schysst stämning å bra käk
Blir kvällsbesök nästa gång,nästa sommar garanterat

Tack Carolinaatsea
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Lite gott o blandat. Det är ju egentligen flera restauranger i en och jag har inte ätit från alla. Omdömet gäller thai-delen som var helt ok utan att glänsa på något sätt. Lite grann som att äta vid en thai-vagn, dvs gott och maten serveras i en takeaway-låda.

Datum för besöket: juli 2021
Tack SwedenTraveller100

Resenärer som tittade på Bruna Dörren tittade också på

Besökt Bruna Dörren? Berätta vad du tyckte!