Kostnadsfri avbokning till den 23-02-12
Boka nu, betala på plats
Travelocity95 US$
ZenHotels.com95 US$
Omdömet skrevs 12 september 2017

Fin trädgård och och vacker exteriör med enklare inredning av vandrarhemskaraktär. God mat och rymlig matsal med sittplatser både ute och inne. Går att sitta ute även vid lite sämre väder då vissa bord är under tak.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Jonas A
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min sambo bokade ett hotellrum på Frejs Magasin som tillhör Pensionat Lövängen. När man bokar och betalar för ett HOTELLRUM förväntar man sig någon form av service.
Efter två dagar visar det sig att de inte städar, bäddar eller ens byter våra handdukar som vid det här laget är genomblöta, då det inte finns någonstans att torka dem på rummet.
Frukosten är extremt knapphändig och saknar variation. Det är också väldigt långt att gå från Frejs Magasin till Pensionatet där frukosten serveras.
Rummet är mycket litet, men hade ändå varit helt ok med lite service.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack kwerthan25
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Nej nej, det duger inte. Betalar man hotellpriser för en semesterstuga kan man förvänta sig lite mer. Trasiga eluttag, mögel i badrummet, trasig dammsugare. Sen måste man förse dessa stugor med relevanta hjälpmedel. En raka till badrummet.. Krokar till fler än två jackor i "hallen". Krokar och hyllor i badrummet är alltid trevligt. Vi fick ställa allt på golvet. På golvet i badrummet var det dessutom alltid blött pga ett läckage från en vattenledning. Den felanmälde vi dag två. Ingenting hände under hela veckan. Jättedåligt. Bedrövligt.
Slutligen, VARFÖR har man tagit bort soffan?Det enda man kunde sitta på i stugan var fyra köksstolar.
Plus: Skön säng.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack KnutAnte
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Ett kombinerat pensionat, vandrarhem och stugor med enklare frukost. Vi bodde på vandrarhem där de flesta rummen har egen dusch o toalett, ny kaklade och nya gjorda. Läget i centrum men 500 m emellan frukost och boende. Huset äldre och slitet lite lyhört från gångar. Utemöbler på veranda samt även i trädgård, härlig uteservering vid pensionatet. I anslutning ligger även resturang Pighuset, som har tappas rätter med ojämn kvalitet.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 863klaush
Omdömet skrevs 28 juli 2016

Hotellet ligger fint omgivet av mycket grönska och nära till havet och ett par bra restauranger. Vi upplevde även att en stor del av personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.

Tyvärr liknar själva boendet mer ett vandrarhem. Man bor i små stugor och med tanke på priset kan man förvänta sig bättre standard än vad man får. I vår stuga saknades bland annat brandvarnare vilket känns otryggt. De täcken och kuddar som fanns till sängarna kändes inte heller rena utan snarare otvättade och ofräscha.
Trots att boendet är utrustat med kök och det är tänkt att man ska kunna laga egen mat så upplevde vi också att det fattades vissa saker. T.ex. fanns ingen sax, inga matlagningsmått och inte heller någon visp eller bunke att blanda saker i.

Rummen var även dåligt städade när vi kom dit. Det låg flugor i fönsterkarmarna och en stor del av porslinet var mycket dåligt diskat.
Med tanke på att insynen i stugan var stor kändes det också som att det fattades skyddande gardiner på vissa platser, bland annat på toaletten. På vissa ställen där gardiner borde funnits fanns bara trasiga gardinstänger, vilket gjorde att man vaknade av solljus mycket tidigt på morgonen. Det fanns heller inga myggnät till fönstren vilket gjorde att det blev varmt och instängt i stugan om nätterna.

Avslutningsvis var hotellets ägare Frej mycket otrevlig och girig i sitt bemötande. När en i vårt sällskap blev sjuk och vi försökte lämna tillbaka de hyrda cyklarna en dag för tidigt sa han bestämt nej. Vi fick alltså betala för att hyra cyklarna en hel dag trots att de stod orörda framför stugan. Vi försökte även kontakta Frej via mail innan vi reste till Gotland för att ställa frågor angående boendet och cyklarna - men fick inget svar på de mailen alls. Mycket dåligt hanterat av ägaren. Hit kommer vi absolut inte tillbaka igen tyvärr.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Hannaaa_V