“Dagsutflykt ”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Gårdagens besök vid detta vackra ställe fick frugan att få mersmak av Gotland. Första gången hon är på denna vackra ö, och hon vill absolut komma tillbaka på sommaren.

Nästa gång blir det picknick med raukarna som vy.

Tack Johan och Ulrik... W

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Ett vackert och annorlunda utflyktsmål med historiska vingslag. Väldigt trevligt med små grillplatser och möjlighet att slå sig ner och äta lite mat i solen vid havet.

1  Tack Charlotta A
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt fina promenadvägar i naturreservatet. Det är dock ganska litet så våga ge er ut i den vackra skogen för en längre tur. Vacker miljö med raukar.

Tack jasa0121
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Vacker natur och fin omgivning med sina många och stora raukar är det väl värt ett besök. Barnen älskade det och även vi vuxna blev imponerade.

Tack Anna M
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har varit här varje sommar i 27 år. Lika mysigt varje år. Vi passar på att komma förbi kvällstid och njuter av solnedgången och inte så mycket folk. Bra ställen att grilla och fika på finns överallt. Barnen älskar att klättra runt och göra fina stentavlor

Tack Ingela G

Resenärer som tittade på Folhammar tittade också på

Besökt Folhammar? Berätta vad du tyckte!