“Trevligt!”

Gotlandsgårdens Konfektyr
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Stånga
Omdömet skrevs 25 juni 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe! Riktigt god skink- och ostsmörgås var otroligt god. Bra priser också helnöjd

Datum för besöket: juni 2019
Tack Friggan

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Vem älskar inte choklad :-)
Men, när vi kom fanns väldigt lite att välja mellan! Vi köpte kaffe och ett par praliner var. Sonen valde mjölkchoklad - han tyckte det var OK. Vi vuxna tyckte inte om en enda bit. Chokladpraliner ska ha ett tunt glansigt skal och smakrik fyllning. Här var chokladen dassig, tjock och innehållet var inte vad man kallar en wow-upplevelse precis. Jag mådde dåligt och hade en hemsk eftersmak i munnen. Fick köpa något annat bara för att få bort smaken *hua*
Tittade in där chokladen tillverkas - någon ungdom "pillade" med fingrarna i chokladen - gav inget seriöst intryck precis.
Ledsen - men det räcker inte med att vara det enda stället som gör choklad - det måste finnas lite "kärlek" i produkten med!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Sisblo
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Vi bodde två veckor i När och var här en gång för att fika och ytterligare två gånger för att köpa kakor och praliner. Deras biskvier med botten av solroskärnor är helt underbara! Bountykakan är mycket god och pralinerna har vi inte hunnit smaka ännu, men de är säkert goda också. Miljön är mysig och det är helt enkelt ett bra ställe!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Wheelchair_dad
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Trevlig personal och goda bakverk i en trivsam miljö som passar barnfamiljer.
Man kan även se in i chokladtillverkningen.
Lekhörna finns till barnen.
Pröva chokladtårtan!

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Y1062PZthomasw

Resenärer som tittade på Gotlandsgårdens Konfektyr tittade också på

Besökt Gotlandsgårdens Konfektyr? Berätta vad du tyckte!