eDreams
Agoda.com
StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 18 mars 2021 från mobil enhet

Bodde här 2 vuxna och 5 barn. Vi hade 2 rum. En svit och ett dubbelrum. Allt var kanonbra. Sköna sängar. Gott om plats. Väldigt god mat som vi fick levererat till rummet. God och bra frukost. Här kommer vi bo fler gånger.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Sylta80
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Bra övernattning, god middag och frukost som hade ett tillräckligt urval.
Inget utöver det vanliga dock.
Bokade middag i förväg, men fick aldrig någon bekräftelse att bord var reserverat.
En förrätt som vi sett fram emot - gravad fjällröding - hade tagit slut dagen innan.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Alf C
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Vi fick ett fint familjerum med sköna sängar.
Rummet var rymlig och välstädat.
Restaurangen och frukost var också bra som hade det mesta för alla smaker.
Stor parkering utanför som gör hotellet tillgängligt.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack Y1062PZthomasw
Omdömet skrevs 27 december 2019

Vi fick ett stort trevligt rent rum, lite lägenhetsfeeling.
Fräscht med utmärkta sängar. Relativt nyrenoverat badrum därtill.
Frukosten var av standardsnitt, inget som stack ut.
Utmärkt service med väldigt trevlig personal.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Seaside322718
Omdömet skrevs 28 februari 2019 från mobil enhet

Bra start på vistelsen med en mycket trevlig receptionist. Rymligt rum, rent och snyggt. Trevlig hotellbar, provade tyvärr inte restaurangen till middag. Frukosttid anpassad till start i Vasaloppet/öppet spår. Riklig frukostbuffé.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack 510katarinat