Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
eDreams128 US$
ZenHotels.com
Agoda.com128 US$
Omdömet skrevs 28 februari 2019 från mobil enhet

Bra start på vistelsen med en mycket trevlig receptionist. Rymligt rum, rent och snyggt. Trevlig hotellbar, provade tyvärr inte restaurangen till middag. Frukosttid anpassad till start i Vasaloppet/öppet spår. Riklig frukostbuffé.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack 510katarinat
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Ett kanon hotell med fina rum med inglasade altanen, hyfsad uteservering och jätte trevlig personal. Vi kom ifrån Mora, lätt att hitta dit och bra med p-platser direkt intill hotellet. God frukost med ägg och bacon men tyvärr inga köttbullar eller prinskorvar!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Det är den trevliga och service inriktade personalen som lyfter hotellet.
Ett mediokert hotel. Det är rent och bra städat. Rummen är inte illa men inte topp.
Saknar luftkonditionering. Man får ta med sig en liten hund vilket är ett stort plus.
Restaurangen helt ok men frukosten har lite mer att önska när det gäller brödet.
Vi bor här varje år vid Vansbro simningen och har redan bokat nästa år.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Palle63
Omdömet skrevs 9 juli 2018

V bodde på Sankt Olof i 2 dagar i början av juli. Väldigt fräscht rum med fint badrum. God frukost med buffé som sågs till hela tiden. Middag i restaurangen riktigt bra med jättegod mat och trevlig servispersonal. Alla på hotellet var supertrevliga och det kändes verkligen trivsamt att bo på Sankt Olof.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack annelihasselstrom
Omdömet skrevs 7 juli 2018

Betalade 1100 för en natt. Fanns elladdning för bilen direkt i anslutning till hotellet. Hotellet ligger i bostadsområde där det bor en hel del nyanlända. Trevlig personal. Frukosten hade dåligt med dryck, juicen smakade illa och övrigt var väl utspätt med vatten. Fick rum intill hiss vilket störde nattsömnen en hel del. Varmt på rummet då det inte finns AC.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Kenneth J