Omdömet skrevs 11 februari 2018

Enkla men mycket trevliga rum. Vi hade familjerum och det var helt ok med plats för två vuxna och två tonårsbarn. Personalen var jättetrevlig och serviceminded.
Vi åt middag på hotellet. Den var väldigt god men det tog väldigt lång tid att få huvudrätten. Det är det enda minuset för hotellet. Barnen var så hungriga.
Frukosten var suverän.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Ulrika S
Omdömet skrevs 11 februari 2018

Bodde här i tjänsten under en hel vecka då vi höll utbildning i Malung. Hotellet är ombyggt från lägenheter och är helt ok. Receptionen är obemannad på nätterna.
Dom hade en liten skrubb med lite gymgrejer (inte så bra dock).
Bra frukost och luncher.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack StefanS6110
Omdömet skrevs 27 december 2017

Rummen är helt OK t.o.m. bättre än genomsnittet. Restaurangen och baren håller väldigt hög klass, samt att personalen alltid är vänliga och trevliga. Återkommer varje år för en natt på väg till fjällen.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack perwiderstrand
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde en natt här inför Cykelvasan. Fräscht o fint rum. Bra service. Fick ställa in cykeln i bagagerummet över natten och man öppnade frukosten redan 05.30 på lördagen. Perfekt för oss som startar tidigt. Helt OK restaurang också. Enda negativa var lite störande ljud från baren och gatan utanför till ganska sent.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste ensam
Tack jonasd620
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Det var vår sista natt på en rundresa som blev 200 mil i Sverige. Rummet var fint och fräscht och sängen var bra. Frukosten var helt ok, middagen på kvällen innan också. Dock är det lite udda med hårdbrödmackor till middag på kvällen. Maten var god men väldigt snålt med sås. Vinet var det tyvärr samma sak med.Alltså snålt.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anva01