“Nynäs Cafe”

Nynäs Café & Restaurang
Rankad som nr 1 av 11 Restauranger i Mönsterås
Omdömet skrevs 21 september 2020

Jättegott mat + supergod salladsbuffé. Stället är jättemysigt och fint och personalen är supertrevliga. Rekommenderas verkligen!!

Datum för besöket: september 2020
Tack elfat2020

Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

God buffé med kaffe och kaka. Flera olika alternativ, eget bröd och salladsbar.
Trevligt bemötande. Rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PlatinumSwe
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Mycket trevlig personal hälsade välkommen.

Vi var på en utflykt och stannade till för en lunch. De hade en mycket bra lunchbuffé som inkluderade ett stort och fräscht salladsbord, flera olika rätter med bl.a fisk, kött och vegetariskt, och avslutningsvis dessert i form av tårta och kladdkaka med kaffe.

Rekommenderar detta mycket, för en trevlig och mycket god lunch vid vattnet!

Tack!

Datum för besöket: juli 2020
Tack mathias146
Omdömet skrevs 18 juli 2020

Riktigt god mat, mysig miljö och trevlig personal. Allt är lagat från grunden. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack veronikasR5060EY
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

På genomresa. Fantastiskt läge vid en sjö. Lugnt och vackert. Utemöbler rena bekväma.
Tog en räksmörgås som var väldigt god, grovt bröd som sig bör.
Kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack omannen

Resenärer som tittade på Nynäs Café & Restaurang tittade också på

Timmernabben, Kalmar län

Mönsterås, Kalmar län

Besökt Nynäs Café & Restaurang? Berätta vad du tyckte!