Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Erica B

Saknar AC annars hade det fått fem stjärnor av oss.

Omdöme om Hotell Högland
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 juni 2023från mobil enhet
Vi stannade här på g hem ifrån Astrid Lindgrens Värld. Väldigt trevlig receptionist. 5 plus till henne!

Anledningen till att detta ej fick fem stjärnor är att det saknar AC. Vilket hade underlättat med småbarn och en varm sambo 😅

Hade lite problem med vårat första hotellrum och det var inga som helst problem att byta. Vi fick ett finare rum så vi är väldigt nöjda.

Nässjö verkar för övrigt vara en väldigt tyst och död stad 😂😅 så vill man partaja åker man nog inte hit.

Dock hade en nattklubb på hög musik senare på natten så vi fick stänga fönstret.
Datum för vistelsen: juni 2023
Tips för att välja rum: Undvik när det är supervarmt ute om ni har problem med värme. Fanns fläkt att tillgå men när det...
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Topperyd Bed & Breakfast
16.5 km från Hotell Högland
720 kr
    720 kr
16.6 km från Hotell Högland
En vägg på ett hotellrum! 👍
Bli belönad med One Key
Dubbelrum
23.4 km från Hotell Högland
Visa fler hotell i Nässjö
Omdömet skrevs 20 mars 2023

God standard, trevligt hotell rakt igenom. Särskilt städpersonalen hade mkt god serviceanda och hjälpsamhet:). Finns ett mindre sällskapsrum "eldstaden" lämpligt för 10-12 vänner som vill umgås. Massagestolarna, wow!

Tack K6130HYpetraw
Omdömet skrevs 4 mars 2023 från mobil enhet

Fina lokaler men utan själ. Ointresserat mottagande i receptionen. Hade bokat spa weekend men receptionisten var tvungen att kolla om vi kunde gå ner till spat eller om det var abonnerat….. Bortglömd relax del som har potential. Rummet ok men dammigt. Middagen var bra och ena servitrisen räddade vistelsen genom ett vänligt bemötande. För första gången blev vi mottagna med intresse. Halvtomma hyllor och fat på frukosten. Halvfabrikat på det mesta. Oengagerad personal. Blir tyvärr ingen retur.

Tack Linbo399
Omdömet skrevs 3 mars 2023

Önskar jag läst omdömen innan!!

Båda poolerna hade grönt vatten, fanns inga handdukar så man fick ta dom som fanns på rummet, vilket är mycket ofräscht att basta med samma handduk som du ska göra dig nattklar med.
Rummet luktade unket.

Restaurangen var hemsk, vi hade beställt 3 rätter, som vi betala 1600kr för!!
Förrätten var god, varmrätten hade jag inte ens get min värsta fiende. Den var så segt kött att jag knappt kunde skära igenom, efter jag lyckats få bort en liten liten bit och stoppat i munnen så åkte den ut lika snabbt.
Dom gjorde om köttet 2 ggr, sedan bad vi om hamburgare och kyckling.
Fråga mig inte hur man gör en kyckling seg, men ni kan fråga kocken, men den gick i alla fall att svälja.
Efterrätten hade stått i MÅNGA timmar i kylen innan den serverades.
Frukosten hade fått beläggning innan vi kom dit. Låg som en hinna på både filmjölk, ost, grönsaker och leverpastej

Var min första gång i Nässjö och helt klart min sista. Att ge detta hotell 4 stjärnor…. Så är jag inte sugen att prova något annat i denna stöd 🤢🤮

Tyvärr har jag bara ett foto och det var det oerhört ofräscha gröna vattnet i poolen på deras spa 💩

Och Nej självklart inte en krona tillbaka!

Tack lindaaN344TZ
Omdömet skrevs 17 januari 2023 från mobil enhet

Pissdålig resturang, kan ej steka kött, missar dryck. Gammal efterrätt med brända rester från stekbordet och kan inte sin egen vinlista. -5
Servitör som antagligen rökt något han hitta bakom hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2023
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack nicklO9820JT
Omdömet skrevs 19 december 2022 från mobil enhet

Helt ok hotell för en kort vistelse. Rummen är rena. Fönstren isolerar inte så bra mot ljud. Restaurangen är förvånansvärt bra med vällagad mat och bra vintips, men frukosten väldigt standardmässig och tråkig. Alltid samma saker år efter år…

Datum för vistelsen: december 2022
Tack LaMilla2