Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Nick L

Värdelös resturang

Omdöme om Hotell Högland
1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 jan. 2023från mobil enhet
Pissdålig resturang, kan ej steka kött, missar dryck. Gammal efterrätt med brända rester från stekbordet och kan inte sin egen vinlista. -5
Servitör som antagligen rökt något han hitta bakom hotellet.
Datum för vistelsen: januari 2023
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Topperyd Bed & Breakfast
16.4 km från Hotell Högland
    1 335 kr
16.5 km från Hotell Högland
Kostnadsfri parkering
En vägg på ett hotellrum! 👍
    998 kr
    1 248 kr
28.6 km från Hotell Högland
Visa fler hotell i Nässjö
Omdömet skrevs 19 december 2022 från mobil enhet

Helt ok hotell för en kort vistelse. Rummen är rena. Fönstren isolerar inte så bra mot ljud. Restaurangen är förvånansvärt bra med vällagad mat och bra vintips, men frukosten väldigt standardmässig och tråkig. Alltid samma saker år efter år…

Datum för vistelsen: december 2022
Tack LaMilla2
Omdömet skrevs 2 november 2022

Mycket trevligt centralt beläget Hotell. Personalen i receptionen är mycket vänlig och serviceminded. Rummet är ganska litet med dålig lufttillförsel. Mycket bra frukost. Restaurangen är under all kritik med personalen. Som är helt okunnig om vad han serverar. Känns som man plockade in honom direkt från gatan samma dag och sen satte honom ensam att sköta restaurangen. Blev väldigt förvånad över att att se pass fint och prisat Hotell inte har bättre service mot sina gäster i garaget när man har elbil. Inte nog med att man debiterar 120 kronor bara för att parkera där, sen har man tagit in ett externt företag för att tjäna pengar på sina gäster som vill ladda sin bil. Ovanlig upplevelse för mig som ofta bor på Hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack DonPedro57
Omdömet skrevs 29 oktober 2022

Helt fantastisk personal i köket...dom fixade otroligt bra mat till mig som är multiallergisk, även min kille är väldigt nöjd med maten...

Servicen på hotellet är verkligen trevliga å tillmötesgående

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Therese G
Omdömet skrevs 30 september 2022 från mobil enhet

Reste ihop med ett större sällskap med både vuxna och barn. Fick ett fantastiskt bra bemötande av personalen som smidigt löste ändringar i sista minuten, tog hand om kvarglömda saker mm, hela tiden med ett glatt humör. Fräscha, bekväma rum. Vissa i sällskapet blev störda nattetid av hög ljudnivå utifrån, men inte vi (vi hade ett rum högt upp). Tittade bara in i spat som såg fräscht ut. Standard hotellfrukost, helt okej utbud men inget extra,vilket drar ner betyget till en fyra.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack familjene2018
Omdömet skrevs 11 september 2022

Vi har de senaste 3 åren åkt runt i Sverige på Risskovpaket med hotell och två övernattningar. Nu valde vi Nässjö och Högland. Mycket bra rum med gott om avställningsytor. Middagen båda kvällarna vara ovanligt bra kyckling en kväll och fläskfile andra kvällen. Köket/Kocken hade lyckats med att få till mycket goda rätter där kvalitet gick före kvantitet. Men pricken över I var servicen den 9/9 hade vi en av de proffsigaste servitörer vi mött, han gjorde verkligen vår kväll. Var rädda om honom. Vi kan rekommendera Hotell Högland och Risskovpaketet där.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Lasse7330