Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Helt ok men bullrigt från fläktsystemet som hördes högt både på rummet och i matsalen. Eller hade vi bara otur som hamnade nära fläktmotorn i båda fallen? Frukost ok men jag förvånas alltid av avsaknad av Corona-anpassning. Så även här. Fick parkering trots att vi kom sent men det berodde nog mer på antalet gäster inte var så stort.

Rumstips: Kolla vilket rum du får och lyssna innan du okejar rummet.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack SwedenTraveller100
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Organisationen var väldigt dålig vid buffé borden så det blev trängsel. Man hade tagit bort gafflarna på faten och hänvisade till vanliga bestick istället. En del gick då tillbaka men jag såg flera som tog maten med bara händerna. Det är väl inte så lyckat.
Vädret var mycket vackert och jag ville gärna slippa trängas med de många barnfamiljerna. Det fanns både stolar och bord framsatta på terrassen, men dörren var låst. Bemötandet var nedlåtande och inte särskilt trevligt när jag bad att få sitta utomhus. Jag tror att jag såg några, som satt där, när vi anlände till hotellet dagen innan. Svaret var att de ville slippa att städa efter gästerna, men det fanns ju brickor. Vi brukar inte ens inomhus lämna maten utan tillsyn, när vi går och hämtar drycker, utan vi går en åt gången och hämtar då ofta juice åt båda.
På den inledande sidan med den korta presentationen av hotellen står det Gratis parkering och på själva bokningen står det: Gratis parkering, men det stämde inte. Man måste betala för parkeringstillståndet och då kan man inte säga att det är gratis. Vi blev tyvärr lurade av denna information. Inte mycket pengar, men jag anser inte, att man bör skriva så.

Det utlovas prisgaranti på bekräftelsen, men den gällde ju inte när vi bokade. Dessutom fanns ”Ändra din bokning” med men det gick inte att göra någon ändring i denna bokning. Varför finns då dessa missvisande rubriker med? Endast aktuell information borde ha funnits med.
Slutsats: Hotellet var betydligt sämre än jag hade väntat mig.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack aklia2018
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Galet varm rum. Ingen av eller ställbar ventilation. 2 extrasängar insatta fast vi bokat en extra så galet trångt i rummet.
Dålig info i receptionen. Kunde inte svara. Vårt rum vette mot en liten bakgård. Droppande vatten i duschen hela natten. Nä hit åker vi inte igen.

Rumstips: Ta er tid att speca vad ni vill ha och ät inte på hotellets restaurang.
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack 233carinad
Omdömet skrevs 21 juni 2021

Landar alltid här när jag jobbar i trakterna runt Nässjö, känns tryggt och fina rum, härlig frukostbuffé, och personalen alltid lika glada och trevliga i bemötandet. Plus i kanten att det finns de vanliga kanalerna i tvn, har märkt att inte alla har det :) Jättefint spabad dessutom i källaren.

Datum för vistelsen: juni 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack sofifrid1984
Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Ett mycket prisvärt golfpaket i Nässjö. Bra middag på hotellet. Bra golfbana, fint rum och fin frukost till 2.000 kr för två! Dessutom got vin i generöst glas för under 100 kr. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack pera477