Travelocity
Vox Hotel(Jönköping)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Började med en god lunch.
Trevligt och fräscht rum.
Mysig wellnessavdelning ett plus med 2 bubbelpooler, skönt med masagefåtöljer ett litet - att det inte fanns handdukar.
Tre rätters supé super gott och inga problem att ändra efter mina önskemål. Väldigt service minded personal,så ger detta Hotell bästa reklamationerna.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Anna B G
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Var på konferens på hotellet. Lite äldre hotel än jag är van vid men med funktionella rum . Personalen är jättetrevlig och läget utmärkt vilket gör att hotellet är ett bra val om du inte ska ha mer mat än frukost . Den mat jag åt var svagt kryddad och som bäst ok. Översöta desserter och ett allmänt trist utbud utan något nyskapande eller kreativt på menyn. Skolmatsnivå om man ska jämföra det med något . Hotellet får en fyra och maten 2 då frukosten var klart bäst :3 totalt!

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Tobias S
Omdömet skrevs 11 februari 2018

Helt okej hotell med väldigt trevlig personal. Hotellkorridorerna andas emellertid 1970-tal och är i behov av ett lyft, mitt rum luktade starkt av parfym och den vegetariska maten var varken genomtänkt eller särskilt god (jag serverades exempelvis potatisbiff med tillhörande potatismos).

Förutom den starka parfymdoften var dock mitt rum rent och fräscht. Personalen ansträngde sig verkligen för att ge mig ett tyst rum, och det uppskattas!

Tips för att välja rum: Be om ett rum högt upp och långt från hissen (hissdörrarna låter mycket)
  • Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Edward S
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Var på hotell Högland för första gången för att genomföra utbildning och blev mycket positivt bemött av konferenspersonalen. Det brukar jag bli på alla ställen men här lyfte det från "standard" till "upplevelse". Carole, som dessutom visade sig vara hotellchef, hjälpte mig med allt det tekniska på ett föredömligt sätt som också inkluderade förslag till lösningar för att optimera mina presentationer - mycket uppskattat. Emely var också mycket hjälpsam och förekommande. Jag upplevde båda som mycket professionella och kompetenta. Lokalerna var stora och luftiga och hade allt som behövdes för att vi skulle få bra konferens-/utbildningsdagar. Hotellrummet var trevligt möblerat och kändes fräscht. Hotellet har också ett litet gym som jag nyttjade. En rejält tilltagen spa-avdelning finns också. Extra plus för de sköna massagefåtöljerna. Maten var bra - som sig bör.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
2  Tack Eystra
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Rena och tysta rum med sköna sängar.
Tyvärr var maten inte alls nåt vidare, magert utbud på frukosten och middagen var inte god, inte alls vällagad och smaklös och översaltad.
Så 4 stjärnor till rummen och 2 stjärnor för maten.
Konferensservicen sådär, vi fick själva fylla på vatten och tilltugg i lokalerna, tycker detta borde göras av personalen i pauserna.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Hanna L