“Suveränt!”
Omdöme om Pinch of Spice

Pinch of Spice
Rankad som nr 3 av 24 Restauranger i Nässjö
Omdömet skrevs 20 juni 2021

Otroligt god mat. Tog en rätt från den bengaliska delen och med anka. Otroligt gott! Ett mkt trevligt restaurangbesök och skulle kunna åka till Nässjö bara för att äta där. Tack för allt det fina Tariq!

Tack acrid82
Pinch of Spice, Owner på Pinch of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2021

:) Tack för fina orden och välkommen åter!

Omdömet skrevs 13 juni 2021

Vi åker från Vetlanda till Nässjö bara för att äta på Pinch of Spice och får alltid en euforikick av hur gott det är. På 8:e försöket lyckades vi äntligen orka med att prova efterrätten också då vi alltid lyckas beställa för mycket och bli för mätta.
Man får passa sig lite om man har problem med stark mat men allt går att välja hur starkt man vill ha det.
Mycket trevlig personal som gör allt för att man ska få den bästa upplevelsen.
Jag kan inte nog rekommendera Pinch of Spice.

Tack tommybU8102PW
Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

Bland den godaste indiska maten jag ätit, och då har jag ätit på många indiska restauranger. Det är klart värt ett regelbundet besök på veckobasis.

Datum för besöket: maj 2021
Tack fransman76
Pinch of Spice, Owner på Pinch of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2021

Tack :)

Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

Restaurangen serverade väldigt god mat och trevlig personal med väldigt bra service. Vi kan varmt rekommendera ett besök.

Tack victorcK4985PI
Pinch of Spice, Owner på Pinch of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2021

Tack så mycket, Tack!

Omdömet skrevs 24 april 2021 från mobil enhet

Efter att min sambo hyllat denna pizzeria chansade jag och beställde därifrån istället för att äta en färdigrätt till lunch. Ingen kunde svenska och de förstod inte min beställning öht, det slutade med att jag dängde allt och fick äta fryst fisk med topping och någon sås från findus.

Datum för besöket: april 2021
2  Tack 119erikap
Pinch of Spice, Owner på Pinch of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

thanks. but your claim is worng and on purposly you have mentione this. If you had problem, why you did not tell? and you did not take any fish pizza.

Resenärer som tittade på Pinch of Spice tittade också på

Nässjö, Jönköpings län

Besökt Pinch of Spice? Berätta vad du tyckte!