“Vad finn och jättegott mat”
Omdöme om Pinch Of Spice

Pinch Of Spice
Rankad som nr 3 av 24 Restauranger i Nässjö

utmärkt mat med trevlig servitör som förklarade oss om mat och ingredienser. trodde aldrig att det kommer en så vacker indisk restaurang i nässjö

Datum för besöket: maj 2021
Tack 94wahidad

Omdömet skrevs 24 april 2021 från mobil enhet

Efter att min sambo hyllat denna pizzeria chansade jag och beställde därifrån istället för att äta en färdigrätt till lunch. Ingen kunde svenska och de förstod inte min beställning öht, det slutade med att jag dängde allt och fick äta fryst fisk med topping och någon sås från findus.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack 119erikap
Pinch of Spice, Owner på Pinch Of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

thanks. but your claim is worng and on purposly you have mentione this. If you had problem, why you did not tell? and you did not take any fish pizza.

Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

En riktigt trevlig restaurang värt att stanna till på. Menyn var dock lite besvärlig. För mycket gott att välja på.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Anders R
Omdömet skrevs 12 februari 2021

Fantastiskt helt enkelt, tog butter chicken med naan bröd med ost i, nåt av det godaste jag ätit. Trevlig servitris och maten kom ut jättefort, är ni i nässjö och ska äta middag, välj pinch of spice!

Datum för besöket: februari 2021
Tack TheReviewinator
Omdömet skrevs 8 februari 2021 från mobil enhet

Jag tog en varmrätt med tre olika rätter, men tyckte inte det var mer än godkänt. God kryddning, men inte så goda råvaror. Kulfiglassen var ok, men inte mer. Kanske passar mer som lunchrestaurang under vardagar? Bra service var det i alla fall.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack fitzbenedict

Resenärer som tittade på Pinch Of Spice tittade också på

Nässjö, Jönköpings län

Besökt Pinch Of Spice? Berätta vad du tyckte!