“Smakupplevelse!”
Omdöme om Pinch of Spice

Pinch of Spice
Rankad som nr 3 av 24 Restauranger i Nässjö
Omdömet skrevs 12 februari 2021

Fantastiskt helt enkelt, tog butter chicken med naan bröd med ost i, nåt av det godaste jag ätit. Trevlig servitris och maten kom ut jättefort, är ni i nässjö och ska äta middag, välj pinch of spice!

Datum för besöket: februari 2021
Tack TheReviewinator

Omdömet skrevs 8 februari 2021 från mobil enhet

Jag tog en varmrätt med tre olika rätter, men tyckte inte det var mer än godkänt. God kryddning, men inte så goda råvaror. Kulfiglassen var ok, men inte mer. Kanske passar mer som lunchrestaurang under vardagar? Bra service var det i alla fall.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 21 januari 2021

Jättegod mat, åt något indiskt i ceshewnötsås. M-m-m! Trevlig servitris och kocken kom ut med maten till bordet, mycket trevlig! Stora portioner och åh så gott!

Datum för besöket: januari 2021
Tack KimL3261
Pinch of Spice, Owner på Pinch of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2021

Tack

Omdömet skrevs 11 januari 2021

Bästa pizzan jag någonsin testat. Så gott med massa
grönsaker på, gott kryddat och pizzadegen är helt fantastisk. Verkligen bästa pizzan!!! Hemkörning har de också och kontaktfri leverans vilket är ett stort plus i dessa tider

Datum för besöket: december 2020
1  Tack natalieishere
Omdömet skrevs 30 december 2020

När jag hörde talas om att det kommit en Indisk restaurang i Nässjö blev jag så glad. Jag fullkomligt älskar Indisk mat och har delat lägenhet med en vän från Indien i 5 år. Så visst är jag kräsen när det kommer till Indisk mat. Men när jag såg recensionerna för denna restaurang så kände jag mig hoppfull.

Vi var här och åt lunch och stället är kalt och trist. Men jag hade fortfarande stora förhoppningar för stället. Vi beställde två lunch, två naan-bröd.

Till att börja med så hade naan-bröden en bismak och vi lämnade ett av dem helt. Vi kunde och ville inte äta upp den. Maten var för söt och även om den var kryddig så kändes det inte som bra råvaror.

Så tyvärr så blev det inte som vi hoppats med en Indisk restaurang i Nässjö, så hit kommer vi inte igen. Vi som hade hoppats så!

Så synd ^^

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Jessicaology
Pinch of Spice, Owner på Pinch of Spice, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2021

Thanks Jessica. Which day you had lunch, do you remeber and what kind of food you have ordered? this is the 1st time we have received this kind of complains. Please tell us specifically so that we can correct the things.

Resenärer som tittade på Pinch of Spice tittade också på

Nässjö, Jönköpings län

Besökt Pinch of Spice? Berätta vad du tyckte!