“God mat i 70 tals miljö”
Omdöme om Restaurang Högland

Restaurang Högland
Rankad som nr 17 av 25 Restauranger i Nässjö
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

God mat i 70tals miljö. Kyparen uppklädd och trevlig. Maten entrecôte på rotfruktbädd (tomat?) och mustigt rödvinssås.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ThomasB4538

Omdömet skrevs 30 juli 2019

Vi åt på uteserveringen, med utsikt över torget. Bekvämt, trevligt och framför allt - jättegott! Trevlig personal som, på ett vänligt sätt, såg till att matgästerna slapp rök från de som satt i parken. Alla nöjda!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack hilleborg
Omdömet skrevs 29 maj 2019

Bra mat och hög klass. Dyr lunch är det men passar bra som affärslunch. Har varit där några gånger och nöjd varje gång.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Jan T
Omdömet skrevs 23 april 2019

Tre urtråkiga rätter att välja på som dagens lunch. Dålig service. Dyrt. Verkligen inte värt pengarna. Gå någon annanstans!

Datum för besöket: februari 2019
Tack Kristin F
Åsa B, Informationsansvarig på Restaurang Högland, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2019

Hej! Tack för dina synpukter. Det var tråkigt att du inte trivdes i vår nyrenoverade restaurang eller hittade en favorit bland de fem rätter vi serverar på lunchen. Hoppas vi har möjlighet att se dig som vår gäst vid ett annat tillfälle. Önskar dig en trevlig dag!

Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var sena så att vi inte kunde beställa så många rätter är ok och förståligt. Maten var ändå god med goda såser & grönsaker. Tyvärr var köttet torrt. Vi kände oss bortglömda så servisen var inte ok.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Sabina_B_700

Resenärer som tittade på Restaurang Högland tittade också på

Nässjö, Jönköpings län

Besökt Restaurang Högland? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.