“Kör förbi denna plats.”

Motell Vida Vattern
Rankad som nr 10 av 12 Restauranger i Ödeshög
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018

Åk några km till där finns där störa chans att få bättra och varm mat, men skall du blott ha en kopp kaffe eller dryck är det ok att stanna och då får du en fantastik utsikt om du kan sitta utomhus.

Tack Niels N

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bra service och bra mat. Mitt isterband med dillstuvad potatis var bra och sällskapets mat var också till belåtenhet. Detta är mycket bättre än Brahe hus.

Tack Peter S
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Skickligt kök: att misslyckas med dillstuvad potatis och isterband som båda serverades ljumna kräver förmodligen träning eller bara ett totalt ointresse av matlagning.

Åk några km till. Mc Donalds, Max eller Burger King serverar i alla fall något med smak och värme.

Tack Destination229987
Omdömet skrevs 28 juni 2017

Enkel restaurang som ligger bra till för en mat eller fika paus i bilkörningen.
Har man tur med vädret så är utsikten betagande vacker över Vättern, bara den kan vara värd ett stopp.
Maten då, jo helt ok dagens rätt för ca 100:-.

Tack Hans L
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Motell Vida Vattern tittade också på

Gränna, Jönköpings län

Besökt Motell Vida Vattern? Berätta vad du tyckte!