Öppet i dag: 11:00 - 15:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
En pärla vid Vättern

Fantastiskt hem med underbart läge vid Vättern Mycket bra guidning. Väl värd ett besök för den som ... läs mer

Omdömet skrevs 24 juni 2022
Granntanten
Katrineholm, Sverige
Ellen Key, fantastiskt!

Helt fantastiskt! En resa genom tid där Ellen Keys liv stod i fokus! Den guidade visningen var ... läs mer

Omdömet skrevs 13 juni 2021
Felicia_Forsbacka
Askersund, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 23 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt! En resa genom tid där Ellen Keys liv stod i fokus!
Den guidade visningen var väldigt spännande och lärorik. Huset var extremt vackert och trädgården var magisk!

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack Felicia_Forsbacka
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Vackert hus i vacker miljö. Vi fick en genomgång av huset samt berättelse om Ellen Key. Synd att det var fotoförbud i huset.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Semester
Omdömet skrevs 26 maj 2020 från mobil enhet

Detta är en helt underbar plats, som jag verkligen kan rekommendera er att besöka. Stillheten vid Vättern strand är ljuvlig. Det är även öppet för guidad rundvandring inne i hennes hus.

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack brittan55
Omdömet skrevs 17 maj 2020 från mobil enhet

Här kan du strosa omkring i rofyllda omgivningar. Det finns även möjlighet för ett studiebesök inne i huset med guide. Boka tid behövs, rekommenderas

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack lillguden
Omdömet skrevs 22 september 2019

Mysigt ställe med fin utsikt över Vättern. Jag har inte varit inne i byggnaden men trädgården är väl värd ett besök och som sagt. Nere vid vattnet är det mycket fint och rogivande.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
2  Tack hlindstrom