“Mr”

I Love Pizza - Allum
Rankad som nr 7 av 22 Restauranger i Partille
Beskrivning: VI ÄR VAD VI HETER Välkommen till restaurangen som älskar pizza. Vi vet att det inte finns några genvägar när det gäller god mat. Därför använder vi bara de bästa, färska råvarorna. Men mat är en helhetsupplevelse och en fräsch restaurang är därför ett måste, liksom att vi serverar maten med ett leende. Hos oss hittar du alltid något som passar alla, ung som gammal. Självklart kan du få allt på menyn till avhämtning. I love pizza ska vara det första valet när det gäller pizza och take away.
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Sämsta stället jag har varit på man vill ha minus fläsk som mat så säger ägaren vad fan ska det hjälpa dig bojkotta dom

Datum för besöket: maj 2021
Tack frankob471

Omdömet skrevs 28 december 2020

Generös med kebab och sås vilket jag älskar! Priset är helt okej, man får det man köper helt enkelt

Datum för besöket: december 2020
Tack 553rebeccax
Omdömet skrevs 9 september 2020

De gjorde jätte dålig pizza,det betyder att de har inga kunskaper om det.De skiter i kunderna.Fy skam!

Datum för besöket: september 2020
Tack 582ellal
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Åt en lunch på I love Pizza Allum, fick betala 115:- för en god (men inte mer) pizza, det får man ju för 75 spänn på andra ställen. Klockan var några minuter efter två så jag fick betala extra för dricka, de två närmaste andra restaurangerna hade lunch 11-15 vilket ju känns som en sjystare deal. Personalen var nonchalant och trots få kunder tog det lång tid att få sin mat.
Helt okej mat, men bedrövligt dyrt och utan finess. Inget ställe jag rekommenderar även om maten inte var direkt dålig.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Mmaacckkaann
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Många olika pizzor att välja mellan, både mer traditionella och lite "roligare" varianter. Jag rekommenderar den spanska som var lite mer kryddstark. Snabb service.

Datum för besöket: september 2019
Tack ylvas2013

Resenärer som tittade på I Love Pizza - Allum tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län
Partille, Västra Götalands län

Sävedalen, Västra Götalands län
Partille, Västra Götalands län

Besökt I Love Pizza - Allum? Berätta vad du tyckte!