Spara
Höjdpunkter från omdömen
Överraskning för en blivande 70-åring!

Jättenöjda med grillbuffén och utsikt och service, tummarna upp! Passar perfekt för ett större ... läs mer

Omdömet skrevs 14 maj 2021
691peri
Upplevelsen har varit fantastisk och ska återkomma hit snart igen!

Omdömet skrevs 3 april 2021
Sawapet
från mobil enhet
Läs alla 304 omdömen

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Jättenöjda med grillbuffén och utsikt och service, tummarna upp!

Passar perfekt för ett större sällskap som vill kunna äta i lugn och ro men ändå ha ytor för lek och skoj och nära till bad.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack 691peri
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Det är tredje gången på kort tid som jag besöker denna magiska plats! Här tar aldrig möjligheterna slut! Åka båt, fiska, hyra stuga, basta, bada badtunna, äta god mat, titta ut över den vackra sjön och dess natur! Utöver detta kan du spela fotbollsgolf, träna hockeyskott, kasta yxa m.m. Här finns allt för hela hela familjen, kompisgänget eller bara för dig och din partner! Det må vara lite svårt att hitta hit men det är så himla värt resan när man kommit fram!

PS. Servicen är världsklass

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack Sawapet
Omdömet skrevs 3 april 2021

Vi hade en jättetrevlig eftermiddag och kväll med familjen! Femkamp, grill och bad! Rolig femkamp och supergod mat som var väl förberedd och grillen tänd när det var dags att grilla och brasan tänd vid matplatsen . Efter det härligt varmt bad i vedeldad badtunna och bastu med dopp i sjön under stjärnhimlen, så mysigt! ✨. Full service av Janne hela tiden, tack!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack annanU8279AI
Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

Janne är en helt otrolig värd och servade oss helt perfekt med middag, femkamp och frukost. Finns inget att klaga på och tack för en magisk vistelse med god mat, bad ,bastu ,femkamp och upplevelser.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack Jarleman
jan e, Ägare på Ramoa Adventure Village, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2021

Hejsan Martin
Stort tack för ert besök så här en småkylen marsweekend.
Vilket underbart gäng ni är. Jag tackar för de fina orden och vill tillägga att ni bidrar till en skön upplevelse genom att vara glada grabbar som inkluderar. Det känns bra att ni trivdes och jag hoppas få se er igen på utflykt till vildmarken i småland.

Omdömet skrevs 14 mars 2021

Vi bokade svensexa-paketet en fantastiskt bra upplevelse. O Janne som driver det är världsklass. Rekommenderas verkligen.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack 104henrikj

Henrik !
Du imponerar med ditt rekord i kallbad denna svala marsafton. Vad underbart att du trivdes och jag vill säga att ni var ett riktigt skönt gäng. Att jobba med Ramoa är ofta lätt och skoj men när det kommer killar som ni så blir ju allt fantastiskt trevligt. Världsklass även på er :-)
Hoppas får se dig igen med familj eller vänner. Kanske en övernattning på Flotellet eller kajakhaket?
Må väl å grattis1