Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor126 US$
eDreams
Agoda.com
Priceline
StayForLong
Omdömet skrevs 24 april 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt boende med uppmärksam och fantastiskt personal.
Mysigt boende i timmerstuga, underbara vandringar i vacker natur.
Mycket god mat med många lokalproducerade delikatesser.
Vi kommer definitivt tillbaka hit !

Datum för vistelsen: april 2021
Tack louisewZ7305MP
Omdömet skrevs 7 april 2021

Supernöjd med det mesta. Maten god, både frukost lunch och middag samt dessert, mycket öl, och övrig dryck att välja på :-)
Serviceminded personal som gör allt för att alla gäster ska trivas och följa restriktionerna.
Dock lite hårda sängar, tyckte jag, mannen tyckte de var helt perfekta. En smaksak alltså, kuddarna var lite platta, även det en smaksak, hade tänkt ta med egen men glömde. Hade säkert löst dig om jag frågat så det är mitt eget fel.
Värdinnan ställde verkligen upp på önskemål och hjälpsam.
Återkommer gärna, när Corona skitet är över och restriktionerna lättar....
tack för allt, Lotta med personal ❤️

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 365ulrikal
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Helt ok boende med sköna sängar. Vi bodde i en stuga. Mycket prisvärt.
Mycket god mat . Smaklig frukost buffén, vi fick en 2 rätters meny första kvällen med valmöjligheter nästa kväll 3 rätters meny. Trevlig och tillmötesgående personal.
Ola

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack olalindgren2017
Omdömet skrevs 27 december 2020

Vi hade bokat 3 övernattningar ink, frukost och kvällens varmrätt. Vid ankomst skulle det serveras välkomst kaffe men det var inget som värdinnan sa något om. Ingen information angående tider mm. Rummet bestod av en mycket hård säng och kuddarna om dessa kunde kallas för kuddar, saknade fyllning helt. Toalettstolen var så felplacerad så man fick sitta snett för att inte få handfatet i knäet. Ostädat . Frukosten kändes som att den hade åkt ut och in under flera dagar så ofräscht. Kvälls rätterna vad katastrof fram för allt Vildsvins schnitzeln som smakade härsket, när vi påpekade detta fick vi till svar att det är ju vilt smak, hon går därifrån kocken kommer med en skål Bearnaise som vi inte bett om?????????? Detta går inte äta och vi lämnar bordet. Drycken till maten ingick inte, om man inte vill ha det ljumna vattnet som stod på bordet så blir det dyrt. Vi bokade bastun dag 2. Ostädat och sunkigt, papperskorgar fulla med ölburkar och sopor, golvbrunnen i duschen var full med hår, trotts detta ville vi boka bastun igen nästa kväll men då fick vi till svar att det var massagedag. Tveksamt eftersom vi inte såg några andra gäster samt att bastun/massage byggnaden inte verkade vara använd på jätte länge. Nu ger vi upp, lämnar hotellet en dag tidigare jätte besvikna. Man undrar inte ens varför vi lämnar, övernattning, kvällens varmrätt och frukost.

Rumstips: Välj annat boende
Datum för vistelsen: december 2020
Tack _sasX3765XO
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Undermålig mat som varken stämde med menyn. Rödvinssås som inte hade reducerats och grönsaker som inte tillagats.
Vid påpekande fick vi svaret att andra gäster tyckte det var bra. Välj annan restaurang!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack ocisyd