eDreams
Vio.com
Trip.com
StayForLong
Omdömet skrevs 1 april 2022

Vårt andra besök på Pillehill och vi blev inte besvikna. Den välkomponerade avsmakningsmenyn med viner är en upplevelse! Miljön är lugn och privat. Personalen mycket trevlig och omtänksamma. Frukosten är helt fantastisk!

Rummen är fina och charmiga. Vi bodde i söder om landsvägen som har fin utsikt över fälten.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Lena_LK_Lund
Omdömet skrevs 28 mars 2022

Vi bodde i Äppelkriget. Badkaret med utsikt över fälten var något utöver det vanliga. Vi åt den fulla avsmakningsmenyn med vinpaket till, vilket var otroligt välkomponerat. Jannike med personal var så trevliga och kunniga.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack I1824TFmariah
Omdömet skrevs 18 februari 2022

Bra ställe för en mindre konferens och så här i Covid tider så kunde vi få stället helt ensamma! Fantastiskt god mat, dryck och härlig atmosfär! Fanns möjlighet till promenad, bastu och spabad. Kan varmt rekommendera!

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack 592ericaf
Omdömet skrevs 28 januari 2022 från mobil enhet

Fantastiskt läge! Fantastisk stuga (Äppelriket). Familjärt. Utomhuspool. Bastu. Personlig service. Mycket hjärta. Allt på rummet du kan önska. Fantastsk mat och dryck. Du känner dig som hemma men bortskämd borta. Missa inte. Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack Reokonsa
Omdömet skrevs 20 januari 2022 från mobil enhet

Vi tillbringade vår bröllopsnatt här och det var underbart.
Vi kommer absolut att komma tillbaka mycket snart. Underbart ställe med suverän personal.
Mysigt rum med helt rätta känslan. Verkligen en pärla på landet.

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack sarahwQ6933FI