Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Personligt, varmt välkomnande. Härlig pch kunnig personal med stort engagemang i varje gäst. trivsamt mysigt boende i villan Blå Himmel. Pillehill ligger inbjudande på vacker höjd med storslagen utsikt över nejden och bjuder på kärlek och familjär atmosfär.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack teeberg
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Omtänksam/trevlig och kunnig personal från det vi anländer till vi åker därifrån. Vi tor lilla menyn med vinpaket och allting var utsökt gott. Rummet var fantastiskt fint och härligt utsikt från balkongen var sagolik. Absolut något vi kommer återvända till.

Tack 588annicas
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Personligt och omtänksamt i en rogivande miljö. Utsökt mat och vin. Mysig bar. Närproducerad och hemlagad frukost
Bekvämt, rymligt och smakfullt rum. Serviceinriktad personal.
Vi återvänder gärna hit!!

Tack habbka
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Vi var ett litet sällskap som beställde den ”Stora menyn” med vinpaket och tycker att det finns mer att önska, vi hade högre förväntningar och blev besvikna. Utsikten från restaurangen var dock fantastisk, maten var säkert lagad med omsorg av fina råvaror och personalen var trevlig men det samlade intrycket blev trots allt under vad vi hade hoppats på. Några av rätterna var riktigt snålt tilltagna, ingen meny för någon som vill bli mätt. Vinflaskorna öppnades inte vid borden, borden var dukade med pappersdukar, textilrosor i några vaser, stolarna var extremt obekväma med utslitna stoppningar och borden var i minsta laget för sällskap på fyra personer. Med förhoppning om en något generösare framtoning.

Tack M3451OSannat
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Kan verkligen rekommendera ett besök här.

Start med ett glas champagne på terrassen med utsikt över Söderslätt och Östersjön, helt magiskt
Underbar mat och dryck.
Frukosten med de nybakade bullarna med närproducerade pålägg som avnjöts på terrassen
Trevlig och personlig service av alla medarbetare.

Tack KjelloAnita