“Oslagbar kombination av mat och vin”

Sydkustens at Pillehill
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Skivarp
Beskrivning: "God lokalproducerad mat, vin att dö för" är vårt motto. Vi lagar all mat från grunden och använder i så hög grad vi kan ekologiska är närproducerade råvaror. Dessutom är i princip allt laktosfritt och vi har också alltid glutenfria alternativ. Vi har ambitionen att bli en av Skånes bästa vindestinationer och bygger kontinuerligt ut vår vinkällare. Dessutom håller vi gärna dryckesprovningar. En riktig idyll, året om. Varmt välkomna!
Omdömet skrevs 19 april 2022

Aldrig förut har vi fått ett vinpaket som så väl matchade de goda rätter som serverades. Stora menyn var en upplevelse! Det var vårt första besök men helt klart inte det sista.

Datum för besöket: april 2022
Tack MargarethaT151

Omdömet skrevs 1 april 2022

Fint komponerade menyer med lokala råvaror som serveras med finess! Vinerna som är valda till förhöjer verkligen maten och hela måltiden är en upplevelse.

Datum för besöket: mars 2022
Tack Lena_LK_Lund
Omdömet skrevs 13 oktober 2021

Vi åt en tre rätters meny, lilla menyn. Till den tog vi lilla vinpaketet.
Maten var fantastik god, förrätt en härlig blomkålssoppa, efter kom en fantastik anka och sist en dessert med god choklad med hallon tillbehör.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Eva S
Omdömet skrevs 11 oktober 2021

Vi valde välkomstbubbel och stora menyn med vinpaket. Det var fantastiska smaker med otroliga viner. Kombinationen kunde inte varit bättre. Det inte bara kittlade våra smaklökar - rätterna var vackert upplagda och en fröjd för ögat också.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Birgittaba
Omdömet skrevs 15 september 2021

Absolut värt ett besök när man vill njuta av en meny med lokala råvaror och omsorgsfullt komponerade rätter. Gärna med vinpaket till så att man får ta del av flera härliga smaker.

Datum för besöket: september 2021
Tack 670lenag

Resenärer som tittade på Sydkustens at Pillehill tittade också på

Trelleborg, Skåne län

Besökt Sydkustens at Pillehill? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.