“Överhypat”

Hörte Brygga
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Skivarp
Kök: Fisk och skaldjur, Vinbar
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Efter att ha läst många bra recensioner hade vi höga förväntningar på detta ställe men tyvärr var maten väldigt tråkig! Vi beställde varsin av deras korgar. 150 kr var för lite grönsaker, såser, kött & bröd. Inga speciella smaker alls tyvärr.

Dock STORT plus för deras efterrätt; mandelkakan som var en dröm!! Dock även den ganska dyr.
Samt trevlig uteservering!

Datum för besöket: juni 2020
5  Tack amandabror

Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Mysigt, bra service och riktigt härlig mat och dryck!
Vi beställde in diverse fika, och vill särskilt nämna mandelkakan. Den är fantastiskt och helt klart värd 30 min väntetid.

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack AnnSeg
Omdömet skrevs 19 april 2020

Vi (jag och min fru) var ute på bilutflykt. Vi hade nyligen flyttat till Skåne och bestämde oss för att åka en eftermiddagstur längs kusten. Det var då vi körde förbi denna superhärliga resturang och vi var tvungna att vända.

Väl inne besällde vi deras köttkorg och vilken smakupplevelse det var! en sensommarkväll på deras uteservering med god mat och god dricka (alkoholfri must) för mig som körde men så gott det var.

Trevlig personal, fantastisk mat, hit kommer vi absolut tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack Jonathan A
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Ännu en kulinarisk upplevelse på Hörte brygga, långt utöver det vanliga. Vi, en familj på åtta vuxna, tappade snart räkningen på alla fantastiska rätter som serverades denna kväll när vi för andra året på rad valde att förlägga ”julbordet” på Hörte brygga i mysig och hemtrevlig miljö.
Dryckerna i vin- öl- och snapspaketet upplevde vi vara väl utvalda att matcha de olika rätterna. Allt på tallriken och i glaset presenterades på ett intressant och trevligt sätt.
Hälften av oss i sällskapet åt de vegetariska alternativen och var lika nöjda som resten av sällskapet. Vi kan
bara varmt rekommendera denna pärla på sydkusten

Datum för besöket: december 2019
1  Tack 192kyaa
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat, magiska viner och briljant service. Så gott, så bra, så trevligt. Att få sitta runt ett bord med helt obekanta som snabbt blir väldigt bekanta, ett vinnande konceptet

Datum för besöket: november 2019
Tack Nomnom2000

Resenärer som tittade på Hörte Brygga tittade också på

Besökt Hörte Brygga? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.