“Underbar Gåsamiddag”

Kök: Svenskt, Skandinaviskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 20 november 2021 från mobil enhet

Suverän Gåsamiddag där samtliga 4 rätter tillagats med omsorg och kvalitet. Trevlig atmosfär och utmärkt service från personal med stort engagemang.

Datum för besöket: november 2021
Tack Lars W

Omdömet skrevs 11 november 2021 från mobil enhet

Den godaste svartsoppa vi ätit. Gåsen är krispig och rödkålen syrlig. Rikliga tillbehör och en smarrig sås. Till det en god IPA från lokala Hönsinge ölbryggeri. Äppelkaka och kaffe avslutar. Vi kommer tillbaka nästa år!

Datum för besöket: november 2021
Tack B6976DUkarina
Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Weekend med gåsamiddag och vinprovning.
Var en fantastisk helg med mycket god mat och drick, allt var väl komponerat.
Vinprovning av svenska vita viner, mucket intressant och trevligt, många goda smaker och överraskningar.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 730anderst
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Härligt ställe med ett rikt kulturarv från 1680 som Johan och hans fru tar hand om.

Vi åt en undrar middag med torsk och SVENSKA vin. Johan är mycket duktig på vin och har en fin källare där han erbjuder ett stort sortiment av svenska och naturligtvis andra viner. Svenska viner visste vi väldigt lite om innan vi satte oss till bords men fick en trevlig guidning av honom.

Stället är mysigt och ruskigt. God mat och vinet topp.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 599perh
Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Vi njöt fredag kväll ett gott måltid med riktig bra mat, perfekt smaksatt och torsken var som smör. Det rekommenderade vin därtill passade perfekt och pricken över i’et var det trevliga personal.
Vi komma altid gärna till Skivarps Gästis för vällagat mat.

Datum för besöket: april 2021
Tack MonikaLuciaSvensson

Resenärer som tittade på Skivarps Gästgivaregård tittade också på

Besökt Skivarps Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.