“Fantastisk god mat i en mysig miljö”

Skivarps Gästgivaregård
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Skivarp
Kök: Svenskt, Skandinaviskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 4 april 2021 från mobil enhet

Vi togs väl om hand och serverades mycket god mat med rekommenderade viner i denna klassiskt fina miljö.

Datum för besöket: april 2021
Tack Lars W

Omdömet skrevs 7 november 2020 från mobil enhet

Underbart god mat! 4-rätters Gåsamiddag blev en härlig upplevelse. Allt smakade helt perfekt och var presenterat på bästa sätt.
Gästgiveriets fina vinlista och perfekta tips om bästa matchning med maträtterna gjorde att vi fick full njutning.
Mycket imponerad av champagneutbudet.
Ägarparet tillsammans med underbara Elin gjorde att vi mådde riktigt gott!

Datum för besöket: november 2020
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Har ni missat Gåsmiddagen på Gästis i Skivarp, så är det dags att skynda sig att boka. Här kan man njuta i en mysig och samtigit covid-säker miljö! Fyra fantastiska serveringar med ett ljuvligt vinpaket. Underbart varm och härlig stämning, ovärderligt särskilt i dessa tider.

Datum för besöket: november 2020
Tack 829carinan
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

En riktigt välsmakande fyra rätters gåsamiddag med gåslevermousse, svartsoppa, helstekt gås och äkta skånsk äppelkaka. Alla fyra rätterna rasande goda!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 427perandersf
Omdömet skrevs 14 september 2020

Trevligt ställe med anor! Bra mat av god kvalitet och svenska lokalproducerade viner på vinlistan! Väldigt nöjda med vårt besök och återvänder gärna. Enda minus var lite oerfaren personal men det blir säkert bättre till nästa gång!

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Tim_Y-64

Resenärer som tittade på Skivarps Gästgivaregård tittade också på

Besökt Skivarps Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.