Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Sylvia L
En matupplevelse
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 aug. 2023
Trevligt bemötande. Mycket god och prisvärd mat i stora portioner. Personlig service beträffande mat och viner. Lugn miljö. Gratis parkering. Stor frukostbuffé. Rekommderar deras Gästgivarpaket till middag.
Datum för vistelsen: augusti 2023Resetyp: Reste som ett par
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Priceline
    Ingen förskottsbetalning krävs
    13.4 km från Skivarps Gästgivaregård
    Visa fler hotell i Skivarp
    Omdömet skrevs 11 juli 2022 från mobil enhet

Ett helt ok hotell med en helt ok restaurang. Hade nog väntat mig lite mer men som sagt det var ok. Trappen utanför inte sopad, spindelväv i taket och smutsiga ventilationsdon. Petitesser kanske men sånt som spelar in för helhetsintrycket. Åt på restaurangen första kvällen, fin mat men den var inte varm (tog fisken). Äggakakan var god och det var mycket mat i den portionen. Frukosten bjöd på köpebröd, bara sött och inget hårt bröd. Vi frågade i och för sig inte efter annat så vi vet inte om det gick att få. Rummen var fina men ha öronproppar med er om ni får rum mot vägen. Så omdömet för vistelsen blir ok.

Datum för vistelsen: juli 2022
    Tack Mia H
    Omdömet skrevs 1 juni 2022

Ett klassiskt skånskt gästgiveri på sydkusten med fokus på vällagad mat och fantastiska viner. Avnjöt en klassisk skånsk gåsamiddag i november 2021. Uppmärksam och kunnig personal. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2021
    Tack 264jonasn
    Omdömet skrevs 5 september 2020

Vi bodde i sviten med nyrenoverat badrum och bubbelkar. Härligt avkopplande miljö och atmosfär både inomhus och utomhus. Helt enkelt ett perfekt ställe för oss att fira vår 5-åriga bröllopsdag. Återvänder gärna igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
    Tack Kenneth M
    Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var två familjer på besök några dagar i Skivarp och fick rummen nere vid parkeringen/gården. Perfekt för oss med tonårsbarn! Vi hade små uteplatser vilket gjorde det möjligt att kunna sitta ute en stund på kvällen efter våra dagsturer. Sköna sängar, fräscha rum och badrum. Vi har sovit gott, trots att det kanske varit lite varmt vissa nätter. Vi åt på gästgivaregården första kvällen och kanske hade man förväntat sig lite större utbud om man ska stanna några dagar, samt något som riktar sig mot yngre, som en pastarätt. Men ägarna var trevliga och frukosten god med bordsservering som sig bör i dessa pandemi-tider, vilket gjorde att äggröra och bacon fick stryka på foten. Men vi är nöjda med vår vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2020
    2  Tack Frun_p_haga
    Omdömet skrevs 22 maj 2020

Värdelöst ställe som grundlurar en på notan. Kände mig väldigt illa till mods när man måste betala för något som är felaktigt. Sätter ALDRIG min fot därigen. Varför gör man på detta sätt mot sina kunder

Datum för vistelsen: maj 2020
    1  Tack MichaelH7174
    Caramelle62, Ägare på Skivarps Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2020

Dessa två rätter beskrivs på vår meny enligt nedan vid ert besök:

Carpaccio 125 kr
    av hängmörad ryggbiff, ruccola, ramslöksolja, rostade solrosfrön, riven gårdsost från Vilhelmsdahl

Ryggbiff 249 kr
    Grillad hängmörad ryggbiff med ljummen potatissallad med primörer och ramslöksolja

Ni beställer ryggbiffen, en ska vara medium och en rare. Ni beställer dessutom in extra potatis.
    Ni äter upp allt som ni beställt.
    När ni ska betala så säger ni att ni har beställt carpaccio och ska betala 125 kr.

- Carpaccio är en kall rätt, rå hängmörad biff skuren i lövtunna skivor. Varför beställer ni en medium och en rare stekt då?

-Till Carpaccio serveras ingen potatis och definitivt ingen potatissallad. Det står ju klart och tydligt.

Du skriver att du blev grundlurad och fick betala en nota som var felaktig när du i själva verket försökte dra en rövare som du inte lyckades med och fick betala för vad du beställt och ätit upp. Lögn och förtal är vad du håller på med, du skriver detta på alla möjliga sidor.

Det finns de som sätter sådant i system för att äta billigt eller gratis på restaurang, sen skriver man skit om restaurangen när man inte lyckas. Så oerhört lågt beteende. // Jeanette Bohman, ägare på Skivarps Gästgivaregård