Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 september 2020

Vi bodde i sviten med nyrenoverat badrum och bubbelkar. Härligt avkopplande miljö och atmosfär både inomhus och utomhus. Helt enkelt ett perfekt ställe för oss att fira vår 5-åriga bröllopsdag. Återvänder gärna igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kenneth M
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var två familjer på besök några dagar i Skivarp och fick rummen nere vid parkeringen/gården. Perfekt för oss med tonårsbarn! Vi hade små uteplatser vilket gjorde det möjligt att kunna sitta ute en stund på kvällen efter våra dagsturer. Sköna sängar, fräscha rum och badrum. Vi har sovit gott, trots att det kanske varit lite varmt vissa nätter. Vi åt på gästgivaregården första kvällen och kanske hade man förväntat sig lite större utbud om man ska stanna några dagar, samt något som riktar sig mot yngre, som en pastarätt. Men ägarna var trevliga och frukosten god med bordsservering som sig bör i dessa pandemi-tider, vilket gjorde att äggröra och bacon fick stryka på foten. Men vi är nöjda med vår vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack Frun_p_haga
Omdömet skrevs 22 maj 2020

Värdelöst ställe som grundlurar en på notan. Kände mig väldigt illa till mods när man måste betala för något som är felaktigt. Sätter ALDRIG min fot därigen. Varför gör man på detta sätt mot sina kunder

Datum för vistelsen: maj 2020
1  Tack MichaelH7174
Caramelle62, Ägare på Skivarps Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2020

Dessa två rätter beskrivs på vår meny enligt nedan vid ert besök:

Carpaccio 125 kr
av hängmörad ryggbiff, ruccola, ramslöksolja, rostade solrosfrön, riven gårdsost från Vilhelmsdahl

Ryggbiff 249 kr
Grillad hängmörad ryggbiff med ljummen potatissallad med primörer och ramslöksolja

Ni beställer ryggbiffen, en ska vara medium och en rare. Ni beställer dessutom in extra potatis.
Ni äter upp allt som ni beställt.
När ni ska betala så säger ni att ni har beställt carpaccio och ska betala 125 kr.

- Carpaccio är en kall rätt, rå hängmörad biff skuren i lövtunna skivor. Varför beställer ni en medium och en rare stekt då?

-Till Carpaccio serveras ingen potatis och definitivt ingen potatissallad. Det står ju klart och tydligt.

Du skriver att du blev grundlurad och fick betala en nota som var felaktig när du i själva verket försökte dra en rövare som du inte lyckades med och fick betala för vad du beställt och ätit upp. Lögn och förtal är vad du håller på med, du skriver detta på alla möjliga sidor.

Det finns de som sätter sådant i system för att äta billigt eller gratis på restaurang, sen skriver man skit om restaurangen när man inte lyckas. Så oerhört lågt beteende. // Jeanette Bohman, ägare på Skivarps Gästgivaregård

Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi var inbokade på gåsamiddag, en fyra-rätters kulinarisk upplevelse.
Lika gott som vanligt. Rätterna kommer in i lagom takt och blir väl presenterade.
Även om man inte väljer till hela vinpaketet finns det riktigt många goda viner att välja mellan.
Vänligt och välkomnande gästis-par.
Det som drar ner omdömet från en femma till en fyra är att vi "drabbades" av ett stort sällskap på tolv personer. Avsaknaden av dämpande material i restaurangen blev därmed tydligt och det gick inte att föra ett normalt samtal därefter. Det finns dock angränsande salonger dit man kan flytta för att avnjuta efterrätten eller kaffet.

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack Pynde
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Världens bästa carpaccio garnera med rosenblad! Apelsinmarinerad flankstek med goda tillbehör samt ett utsökt rödvin. Ljust, enkelt men harmoniskt inrett stort rum. Minus för liten toalett. Väl värt ett besök! Kom ihåg att boka bord då det är en mycket välbesökt restaurang men fina viner.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack monika734
Caramelle62, Ägare på Skivarps Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019

Hej! Tack för dina fina ord och kul att du uppskattar vår mat! Ja, badrummen i en del rum är inte så stora, men i en 300 år gammal byggnad är det ibland svårt att få saker som man vill! Välkomna åter!