Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Beatrice von Malortie Neldemo
Omdöme
1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 maj 2020
Värdelöst ställe som grundlurar en på notan. Kände mig väldigt illa till mods när man måste betala för något som är felaktigt. Sätter ALDRIG min fot därigen. Varför gör man på detta sätt mot sina kunder
Datum för vistelsen: maj 2020Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
1 495 kr
Restaurang
5.6 km från Skivarps Gästgivaregård
Visa fler hotell i Skivarp
Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi var inbokade på gåsamiddag, en fyra-rätters kulinarisk upplevelse.
Lika gott som vanligt. Rätterna kommer in i lagom takt och blir väl presenterade.
Även om man inte väljer till hela vinpaketet finns det riktigt många goda viner att välja mellan.
Vänligt och välkomnande gästis-par.
Det som drar ner omdömet från en femma till en fyra är att vi "drabbades" av ett stort sällskap på tolv personer. Avsaknaden av dämpande material i restaurangen blev därmed tydligt och det gick inte att föra ett normalt samtal därefter. Det finns dock angränsande salonger dit man kan flytta för att avnjuta efterrätten eller kaffet.

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack Pynde
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Världens bästa carpaccio garnera med rosenblad! Apelsinmarinerad flankstek med goda tillbehör samt ett utsökt rödvin. Ljust, enkelt men harmoniskt inrett stort rum. Minus för liten toalett. Väl värt ett besök! Kom ihåg att boka bord då det är en mycket välbesökt restaurang men fina viner.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack monika734
Caramelle62, Ägare på Skivarps Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019

Hej! Tack för dina fina ord och kul att du uppskattar vår mat! Ja, badrummen i en del rum är inte så stora, men i en 300 år gammal byggnad är det ibland svårt att få saker som man vill! Välkomna åter!

Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Den 5/8 var min hustru och jag på bokat besök hos er för att smaka förväntat smakfull gästgiverimiddag.
Serveringspersonal tog vänligt emot oss och strax även vår beställning.
Då dryck och förrätt serverats började krogvärden själv uppvakta oss.
Det hade väl inte gjort något om det inte varit för att vi blev behandlade som ”andra klassens gäster”.
Det var ytterst påtagligt att de gäster som även bodde på Gästgiveriet, fick ett helt annat bemötande!
Tråkigt på alla sätt, men faktiskt också, oproffsigt!
Maten var bra och det, tillsammans med servitrisens, kan innebära att vi kommer tillbaka någon gång.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Bosse H
Caramelle62, Ägare på Skivarps Gästgivaregård, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Tack för er recension!
Vi förstår inte riktigt er kritik, ni skriver att ni blev väl mottagna av vår personal och att er matbeställning togs av personalen. Ni fick er dryck och förrätt, ni skriver att maten var bra och servicen, men så skriver ni att krogvärden började uppvakta er och behandlade er som andra klassens gäster. Vi behandlar våra gäster likvärdigt och just denna söndag så var de allra flesta matgäster INTE hotellgäster, däribland också ett större sällskap som inte förbokats mer än en timme innan de anlände. Det hade varit väldigt intressant att veta vad som gör att ni kände er orättvist behandlade, det framgår inte riktigt. Det som framgår är att allt var bra annars?

Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Anrikt gästgiveri med välstädat och trevligt inrett rum.

Vi kombinerade boendet med en fantastisk 4-rätters gåsamiddag. Spana in hotellets paketerbjudanden. De är prisvärda.

Mycket trevlig krögare och personal. Bra viner och miljötänk!

Hotellrummet hade en skön stor dubbelsäng. Saknade gardin på toaletten.

Parkering på gården. Där finns laddstation för elbil.

Bra frukostutbud.

Åk hit och upplev lite skånsk atmosfär. Hit åker man gärna fler gånger.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack HobbeDalarna
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Efter att ha testat diverse matställen i Europa under många år kan vi konstatera att detta är en mycket prisvärd pärla. Lokala råvaror och mycket duktig kock! Vi övernattade inte här men stället såg väldigt fint ut och bemötandet/service jättebra.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Andreas H