Lol.travel
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Anrikt gästgiveri med välstädat och trevligt inrett rum.

Vi kombinerade boendet med en fantastisk 4-rätters gåsamiddag. Spana in hotellets paketerbjudanden. De är prisvärda.

Mycket trevlig krögare och personal. Bra viner och miljötänk!

Hotellrummet hade en skön stor dubbelsäng. Saknade gardin på toaletten.

Parkering på gården. Där finns laddstation för elbil.

Bra frukostutbud.

Åk hit och upplev lite skånsk atmosfär. Hit åker man gärna fler gånger.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack HobbeDalarna
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Efter att ha testat diverse matställen i Europa under många år kan vi konstatera att detta är en mycket prisvärd pärla. Lokala råvaror och mycket duktig kock! Vi övernattade inte här men stället såg väldigt fint ut och bemötandet/service jättebra.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Andreas H
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Tillbringade en natt på gästgiveriet innan fortsatt färd till Bornholm. Frukosten var helt underbar i en mycket smakfull matsal. Tyvärr åt vi inte middag här men tog ett lokalt vin som var mycket gott - och dyrt! Rummet vi fick var som en liten lägenhet/minisvit. Rymligt, rent och fräscht men lite färglöst. Badrummet var jättefint och såg ut att nyligen renoverats. Det måste vara mycket jobb att driva stället. Återvänder gärna för att avnjuta en gåsamiddag här som tycks vara en av specialiteterna!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Lotte S
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Sov en natt i "ekonomirum" vilket slår vilken annan hotellkjedjas standardrum som helst, mysfaktor. Tyvärr så delar man dusch och Toalett men det gjorde faktist ingenting då jag bara bodde en natt och antalet gäster under försäsongen inte var så många.
Maten och ölutbudet var fantastiskt! Många goda ölsorter i sortimentet från Lokala microbryggerier!
Grossidan måste man prova!

Väl värt en omväg!

Datum för vistelsen: juni 2017
Restyp: Reste ensam
Tack rogerfU1671DQ
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Bestämde oss för att prova ett anrikt gammalt gästgiveri, och vi blev inte besvikna, maten var lagad av lokala råvaror, allt mycket frächt med trevlig presentation av husets krögare.
Allt var väldigt välsmakande och äggakakan med stekt fläsk rekommenderas varmt, men också andra rätter som vi blev tipsade om var helt fantastiska.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack fruttan