Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
Orbitz.com

En härlig spaupplevelse i den bästa miljön. Det är ett mycket trevligt och fint område med flera badmöjlighet med tillhörande bastu. God mat och trevligt med ett glas bubbel inne på sinnenas spa.
Fin rundvandring på vingården och mysigt boende.

Tack stinamartinsson
Veronica Nennestam, Guest Services / Front Office på Ästad Vingård, svarade på det här omdömetSvarade i går

Tack snälla för denna toppenrecension! Så härligt läsning!
Jag önskar er en fortsatt fin dag och välkommen tillbaks vid tillfälle!
med vänlig hälsning //Veronica, Ästad

Aldrig någonsin har jag bott i ett rum som har varit så genomtänkt in i den minsta detaljen. Ett spa som uppmanar till nyfikenhet, häng och aldrig vill lämna. Mat som passar helt in efter säsong och personal som var mycket trevliga. Jag vill tillbaka nuuuu. Saknar Ästad

Tack saxumreggae

Hej! Många tack för dina fina ord, så underbart att ni hade en fin vistelse hos oss och att ni uppskattade vår gård! Jag önskar er allt gott och ni är givetvis varmt välkomna åter till oss!
Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad Vingård

MAGISKT! Jag rekommenderar alla att åka hit. Rummet (Hotell Standard) är 10/10, musik i alla rum, bastu, smakfullt inrett, lyxiga automatiska rullgardiner, fantastisk minibar med massor av viner. Underbar miljö överallt. Lugnt spa med bar, härligt med olika bastualternativ, finns något för alla! Vi åt avsmakningsmeny på Äng och det var helt oslagbart. Servicen kombinerat med råvarorna var magnifik. Även hotellfrukosten var otroligt god!

Tack Liza189878

Tack fina du för en magisk recension! Bästa marknadsföringen någonsin :) Härlig läsning, det gläder mig verkligen att ni fick testat på våra olika delar och att ni hade en fin vistelse hos oss!
Jag önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen åter!
Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad Vingård

Jag, min sambo och vår hund hade bokat vandringspaket som var väldigt bra och prisvärd. Läget på hotellet är perfekt med massa fina vandringsstigar i närheten. All mat som inkluderades var suverän, upplägget var toppen, vi hade inte kunnat önska nåt bättre!

Tack lalitanystrom

Tack snälla ni för en fantastisk recension, så härligt att ni hade en fin vistelse hos oss! Jag önskar er allt gott och varmt välkomna tillbaks till oss!
Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad Vingård

Nöjesresa och födelsedagsfirande för att få komma iväg stund. Detta blev verkligen en ny upplevelse. Vi bodde i sviten och njöt fullständigt av Sinnenas spa, god mat, god dryck och en varm personal.
Hit kommer vi gärna tillbaka och det var verkligen ett guldkorn djupt inne i Hallands skogar.

Tack Frida E

Stort tack för en toppenfin recension och full pott i betyg! Underbar läsning! :)
Jag önskar dig en fortsatt fantastisk dag och varmt välkommen åter!
Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad vingård