Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

En helt underbar upplevelse. Man kan inte föreställa sig att någon lyckats skapa detta fantastiska lilla landskapet med hyddor stugor gångar och bastu i variationer. Från att man tvagar sig när man kommer dit vilket avslutas med en skön sommarvind till att man befinner sig under ytan av en liten sjö i en bastu och tittar på fiskarna som simmar förbi är långt över förväntningarna även från de bilderna man kan skåda på Google. Detta stället måste upplevas med egna ögon ❤❤❤ ett litet minus var för oss som inte dricker vin var att middagen på Logen var beräknad till 2h vilket är lång tid om man kommer för att
bara äta

Tack Henry S
Veronica Nennestam, Guest Services / Front Office på Ästad Vingård, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2021

Tusen tack för en fantastisk recension! Härligt, så fin läsning, så roligt att ni hade ett fint besök hos oss!
Jag önskar er en fortsatt härlig dag! //Veronica, Ästad Vingård

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Vi övernattade, njöt på deras spa och åt deras fyrarätters gårdsmeny med vinpaket. Vilket underbart ställe. Fantastiskt ställe som verkligen är unikt och med en natur som får en att tänka på en sagovärld. Underbart god mat och underbara viner. Och jättetrevlig personal och fina rum. Ett ställe vi verkligen kan rekommendera.

Tack anders1993

Tack snälla för denna fina recension! Jag önskar dig en fortsatt härlig dag! Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad vingård

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra vinprovning med Maria, hon kan sitt vin och har en skön inställning.

Spat var helt ok, mycket tack vare bra vädret

Maten och vinutbudet på logen var mer åt storkökshållet, inga höga smaker och smalt vinutbud på glas (4-5 röda resp vita)

Tack peege7

Tack snälla för din recension!
Jag har tagit er feedforward vidare med vår mat- och dryckeschef på restaurang Logen för att se om vi bör kolla över vårt utbud av vin på glas samt även för att jobba på vidare med att säkerställa kvalitén på maten vi serverar.

Vi uppskattar all typ av input och jag hoppas att vi kommer få möjlighet att hälsa dig välkommen åter i framtiden och att vi då lyckas leverera en bättre upplevelse till er.

Jag önskar er en fortsatt fantastisk dag!
Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad Vingård

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Helt otrolig vistelse på Ästad med min fru. Fint rum med egen bastu, väldigt serviceinriktad personal, otroligt fint spa med gott om utrymmer och sist men inte minst så var maten magisk. Helt enkelt en fantastisk upplevelse.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Daniel F

Tack snälla för att ni recenserat oss här på tripadvisor. Så fint att ni hade en bra vistelse hos oss!
Med vänlig hälsning!
//Veronica, Ästad vingård

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Väldigt fint men inget tyst spa som det brukar vara på andra ställen, smakbaren serverade en fantastisk burrata men fruktfatet såg tråkigt ut. Folk paxade stolar med sina handdukar och gick iväg för att bada i ett helt annat rum så det stack i ögonen lite och borde regleras. Men annars topp betyg och missa ej bastun som ligger under vatten!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Lwccsear

Stort tack för din fina feed-forward! Jag tar det vidare till vår spachef, det är väldigt bra input och konkreta saker som vi kan jobba på, det uppskattar vi!

Jag önskar dig varmt välkommen åter och en fortsatt fin dag! :)

Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad vingård