Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Vi övernattade, njöt på deras spa och åt deras fyrarätters gårdsmeny med vinpaket. Vilket underbart ställe. Fantastiskt ställe som verkligen är unikt och med en natur som får en att tänka på en sagovärld. Underbart god mat och underbara viner. Och jättetrevlig personal och fina rum. Ett ställe vi verkligen kan rekommendera.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack anders1993
Veronica Nennestam, Guest Services / Front Office på Ästad Vingård, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2021

Tack snälla för denna fina recension! Jag önskar dig en fortsatt härlig dag! Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad vingård

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra vinprovning med Maria, hon kan sitt vin och har en skön inställning.

Spat var helt ok, mycket tack vare bra vädret

Maten och vinutbudet på logen var mer åt storkökshållet, inga höga smaker och smalt vinutbud på glas (4-5 röda resp vita)

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack peege7

Tack snälla för din recension!
Jag har tagit er feedforward vidare med vår mat- och dryckeschef på restaurang Logen för att se om vi bör kolla över vårt utbud av vin på glas samt även för att jobba på vidare med att säkerställa kvalitén på maten vi serverar.

Vi uppskattar all typ av input och jag hoppas att vi kommer få möjlighet att hälsa dig välkommen åter i framtiden och att vi då lyckas leverera en bättre upplevelse till er.

Jag önskar er en fortsatt fantastisk dag!
Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad Vingård

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Helt otrolig vistelse på Ästad med min fru. Fint rum med egen bastu, väldigt serviceinriktad personal, otroligt fint spa med gott om utrymmer och sist men inte minst så var maten magisk. Helt enkelt en fantastisk upplevelse.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Daniel F

Tack snälla för att ni recenserat oss här på tripadvisor. Så fint att ni hade en bra vistelse hos oss!
Med vänlig hälsning!
//Veronica, Ästad vingård

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Väldigt fint men inget tyst spa som det brukar vara på andra ställen, smakbaren serverade en fantastisk burrata men fruktfatet såg tråkigt ut. Folk paxade stolar med sina handdukar och gick iväg för att bada i ett helt annat rum så det stack i ögonen lite och borde regleras. Men annars topp betyg och missa ej bastun som ligger under vatten!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Lwccsear

Stort tack för din fina feed-forward! Jag tar det vidare till vår spachef, det är väldigt bra input och konkreta saker som vi kan jobba på, det uppskattar vi!

Jag önskar dig varmt välkommen åter och en fortsatt fin dag! :)

Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad vingård

Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Ett fantastiskt resmål om du är ute efter fantastiskt spa, mat och vinupplevelse. Spat är helt fantastisk och det är en sagolik känsla när man är där. Undervattenbastun och de kalla källorna är ett måste att testa.

Rummet var fantastiskt. Vi bodde i en utav sviterna med en magisk utsikt att både somna och vakna till. Det märks att det finns kärlek och engagemang från det lilla till de stora och allt har en tanke bakom. Helt klart en upplevelse som varmt kan rekommenderas. Då det är kvalité och god standard som är så tydlig på ästad vingård så se till att ha en god buffert med dig så du kan unna dig allt de goda.

Personalen på ästad var omhändertagande och bjöd på en god service och maten på logen var fantastiskt. Lite synd att vi missade besöka vingården när resturang äng var öppen men det ger oss en morot att besöka gården igen vilket vi verkligen kommer göra. Finns mycket kvar att upptäcka i denna vackra miljö.

Rumstips: Boka två nätter så möjlighet finns att vara i spaat när det är mindre folk där. Mest tryck är det mellan 15.00-19.00.
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack 839theresel

Stort, stort tack för fantastisk läsning och en helt magiskt bra recension! Underbart, så kul att ni hade en fin vistelse hos oss!

Med vänlig hälsning //Veronica, Ästad vingård