“Lunch”

Värdshuset Flottaren
Rankad som nr 7 av 9 Restauranger i Vansbro
Kök: Svenskt, Grill

Vi hade siktat in oss på en räkmacka på Vansbro konditori, men det var tyvärr stängt idag. Lunchade därför på detta ställe. Maken åt spätta och jag åt köttbullar. Ska man skratta eller gråta åt maten? Våra minnen ramlar tillbaka på dålig skolmat. Verkar inte finnas intresse av att känna en stolthet till matlagningskonsten. Tyvärr blir det inget mer besök här.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 636annikab

Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

God mat. Trevlig miljö. Något överprisad mat.
Köttbullar 110 kr. Schnitzel 130 kr. Kaffe tillkommer.

Fint läge vid älven.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Kenneth A
Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Stannade till på lunch på väg hem från Vemdalen.
Var mycket god schnitzel med pepparsås. Fint ställe och kändes fräscht.
Trevlig personal.

Datum för besöket: april 2021
Tack jockek2018
Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

Valde dagens lunch som var spätta, fanns även schnitzel som dagens på menyn.
Smakade ingenting. Typ som skollunch fast för 120kr. I priset ingår dryck och kaffe.
Tydligen var schnitzel ingen större kulinarisk upplevelse heller enligt sambon.

Totalbetyget blir en tvåa pga bra med platser och glest mellan borden.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack TheYeager
Omdömet skrevs 10 februari 2021 från mobil enhet

Stannade för lunch. Vi fick en ovanligt god, panerad, torsk med potatis. Vanlig mat av hög kvalitet.

Datum för besöket: februari 2021
Tack svenolovb2015

Resenärer som tittade på Värdshuset Flottaren tittade också på

Dala-Järna, Dalarnas län
Vansbro, Dalarnas län

Besökt Värdshuset Flottaren? Berätta vad du tyckte!