“Helt ok lunch till ok pris”

Värdshuset Flottaren
Rankad som nr 4 av 6 Restauranger i Vansbro
Kök: Svenskt, Grill
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi var en småbarnsfamilj och lunchen på väg till fjällen var helt ok.
Vi åt diverse hamburgare och pannkakor.
Lunchen med barn var helt ok och priset för barn var bra.

Datum för besöket: mars 2018
Tack magnusp336

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Två dagens lunch serveras för 120 kr inkl sallad, bröd, dryck o kaffe. Vi åt god stekt lax och ok pannbiff med kantarellsås. Sällskapet åt även hamburgertallrik som var sådär till ok samt pannkaka. Snabb servering. Trevlig utsikt mot Dalälven. Gott kaffe.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Anna H
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Maten kom inom en minut och personalen var trevlig och hjälpsam. Hamburgaren för 110 kr går dock att få dubbelt så god för halva priset på McDonalds. Laxen med potatis skulle kunna serverats i en skola - torr och karaktärslös, men ätbar. Matsalen är rörig med hög ljudnivå.

Datum för besöket: februari 2018
Tack David S
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Rejäla portioner, speciell barnmeny, ganska smaklös mat, priser i övre skiktet, traditionell bastuinredning, köttbullarna innehåller gluten, ofräscha toaletter. Vi blev mätta och slapp stanna på McDonalds.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Godislotta
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Vi var på genomresa och ville äta något snabbt. Barnen åt pannkaka, jag tog dagens torsk och mannen hamburgertallrik. Vi alla blev nöjda. Mycket snabb service. Det var dessvärre lite smutsigt och stökigt, både i restaurangen och på toaletterna. Det är dock den bästa lunchen vi har hittat hitintills i Vansbro/Malung-trakten.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 416camilla_

Resenärer som tittade på Värdshuset Flottaren tittade också på

Dala-Järna, Dalarnas län
Dala-Järna, Dalarnas län

Besökt Värdshuset Flottaren? Berätta vad du tyckte!