“Toppenbra!”
Omdöme om Restaurang Saltvik

Restaurang Saltvik
Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Vansbro
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt restaurang att göra lunchstopp på! God och väldigt vällagad mat. Rikliga portioner och trevlig personal. Fräscha toaletter. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2017
2  Tack toftling

Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

Vi stannade på vägen mot fjällen för en enkel middag. Trevlig personal och fräsch lokal. Vi åt alla fyra varianter på kebab. Stort plus för hembakat gott bröd till kebab med bröd.

2  Tack 727kerstinl
Omdömet skrevs 24 mars 2017

Dagens lunch raggmunk med fläsk var riktigt god. Fräsch sallad med bröd, kaffe och efterrätt ingick. Kommer att stanna till nästa gång om vi har vägarna förbi.

1  Tack Oldis2014
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Pizza, sallad, kebab och gyros serveras, helt ok för att vara en pizzeria längst vägkanten när man är på skidsemester!

1  Tack jakobi383
Omdömet skrevs 28 februari 2017

Bra och goda maträtter i en enkel miljö. Utifrån ser det inte mycket ut men maten, såväl pizza som pastarätterna smakar utmärkt. Rent och fräscht med bra toalett. Parkering precis utanför dörren. Ligger relativt centralt utmed väg 26 vackert vid Vanån där en gångbro ger möjligheter till en fin promenad och paus i bilåkandet i samband med mat.

Datum för besöket: februari 2017
1  Tack Kax09

Resenärer som tittade på Restaurang Saltvik tittade också på

Dala-Järna, Dalarnas län
Vansbro, Dalarnas län

Besökt Restaurang Saltvik? Berätta vad du tyckte!