“Bra mat i härlig miljö ”
Omdöme om Talay Thai

Talay Thai
Rankad som nr 4 av 10 Restauranger i Visingsö
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt och omtänksamma ägare som serverar god mat till rimliga priser i en vacker trädgård . Ibland är de uppträdande på scen om man har tur .

Tack Tobias S

Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Mycket bra thaimat i liten stuga utmed vägen på Visingsö
Alla rätter vi provade var mycket goda.
Vegetariska vårrullar var extra uppskattade av vårt barnbarn som är vegan.

Tack Per-Ola E
Omdömet skrevs 21 juli 2017

Det är ju svårt att tala illa om miljön när restaurangen ligger på Visingsö, men maten var en ENORM besvikelse. Jag åt pad thai som var näst intill smaklös och väldigt stabbig. Hade jag inte varit vrålhungrig (Efter att ha sparat mig hela dagen av förväntan, älskar thaimat!) hade jag inte ätit upp.

Min mamma åt någon slags grönsaksgryta med nötter som mest smakade som om någon ångat grönsakerna en smula och sedan dumpat en halv flaska soja och lite fisksås däri, inget annat! Det var det saltaste jag någonsin har smakat. Vi lyckades fiska upp några grönsaksbitar ur buljongen och blanda med MYCKET ris för att göra det ätbart över huvud taget.

Var var curryn, koriandern, hettan? Nej vet ni vad, jag har smakat godare på riktigt sunkiga kineskrogar där utbudet bara är flottiga nudlar och frityrbollar med saftsås.

Hutlöst dyrt var det också, med tanke på vad man fick! Rekommenderas inte till någon.

Sommarjobbaren i kassan visste bättre än att fråga om det smakade bra, de ville väl inte riskera att få höra sanningen.

Tack mljusberg
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt fin innergård som man äter på. Stället erbjuder kvällsunderhållning vissa dagar nu i juli och det tror jag passar perfekt till miljön. Jag ger stället en trea pga långsam service men framför allt var maten lite av en besvikelse. Inte riktigt krispig och fräsch. För lite grönsaker. Vet inte om de andra restaurangerna på ön är bättre dock.

Anders

Tack castillobjoneberg
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Jättegod mat och en currygryta med mer fyllighet än hetta. Rekommenderar verkligen denna maten. Personalen är jättetrevlig

Tack lena ö

Resenärer som tittade på Talay Thai tittade också på

Visingsö, Jönköpings län

Besökt Talay Thai? Berätta vad du tyckte!