Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
LEN74
Stockholm, Sverige

Enkelt men funktionsdugligt

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 8 aug. 2023
Enkelt och utan omsorg men funktionsdugligt. Det rum vi tilldelades hade inte inretts med direkt omsorg eller önskan om "mysig hotellkänsla" men fungerade i all sin enkelhet. Frukosten var trevlig och god men man behöver tänka om vad gäller logistiken.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Resetyp: Reste med vänner
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Vio.com
      1 526 kr
    8.4 km från Wisingsö Hotell & Konferens
    Visa fler hotell i Visingsö
    Omdömet skrevs 6 augusti 2023

Hotellet stämmer inte alls med hur man framställer sig på Internet. Rum från 70-talet med dålig standard. Frukosten var väldigt enkel, inte mycket att välja på. Är inte alls värt pengarna man får betala.

Datum för vistelsen: augusti 2023
    Tack Ulf2483
    Omdömet skrevs 16 april 2023

Uppgifterna på bokningssidan, som visade sig vara vilseledande, inverkade på valet av hotell. Restaurangen såg ju trevlig ut, men den visade sig vara stängd. Det är förvånande att ett hotell som kallar sig 3 * igt inte serverar frukost. Det fick vi reda på efter att vi hade bokat, men då var det redan för sent. Man hade då fått uppfattningen att priset var lägre än det egentligen var. Jag undrar varför man annars hade undvikit, att ta med denna viktiga information på webbplatsen?
    Den stora TVn, som satt på väggen, fungerade inte om man ville titta på nyheterna. Inte ens TV1 eller TV2 gick att få fram. Jag trodde faktiskt att SVTs kanaler var gratis även för hotell. I informationspärmen på rummet saknades beskrivning, om hur man skulle bära sig åt, för att ha någon nytta av TVn. Tydligen förutsätter hotellet att gästerna har med sig en bärbar dator och lägger på sätt över kanalkostnaden på kunden.
    Jag vill påpeka att enligt Visitas klassificering för hotell med ***: TV skall ingå - d.v.s. inte bara en skärm.
    Hotellet hade kunnat få fyra poäng med tanke på läget, men nu blir det bara två.
    Jag vill hänvisa till Konsumentlagen: ”Företagen har informationsplikt” och till mitt valspråk uppe till vänster.

Datum för vistelsen: april 2023
    1  Tack aklia2018
    Omdömet skrevs 12 augusti 2022

Vi kom till ett mysigt hotellområde och som andra påpekat kan man ju alltid diskutera standard för det priset. Vi fick ett rum i en av gårdslängorna på övervåningen. Det var spartanskt men rent. Badrum var ganska slitet med både vägg och golv inrett med plastmattor. Duschdraperi kändes ofräscht. Sängarna var väldigt hårda och kuddarna var osköna, vi hade ont i nacken båda två på morgonen. Frukostbuffén var helt ok, inget märkvärdigt.

Datum för vistelsen: augusti 2022
    1  Tack Tilan K
    Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

I särklass sämsta hotellet jag besökt, i alla fall i den prisklassen.
    1590kr för ett dubbelrum, en natt..
    Vill kalla detta motell på sin höjd, inte värdigt att kalla sig hotell.

Möttes av inredning från 80-talet i vandrarhemsstandard, hotellrummet luktar unket och ovädrat, badrummet luktar avlopp. Plastmattor och plasttapeter från 80-talet.

Hårda och smala sängar med stenhårda, knöliga kuddar.

Ingen minibar lr möjlighet till te-kokning på rummet. Detta finns i unkna gemensamhetsutrymmen à la äldreboende från 80-talet.

Medioker frukost, helt ok men enbart standard, inga trevliga lokala råvaror eller ekologiska alternativ. Dock i trevlig miljö i gammal fin villa, för övrigt det enda man vill visa upp med foton på hotellets hemsida.

Värsta överraskningen var ändå att det saknades schampo och balsam i badrummet, det borde man kunna hosta fram för det priset om man nu ska kalla sig hotell…

Avråder starkt från att tillbringa värdefull semestertid på Wisingsö hotell och konferens!

Datum för vistelsen: augusti 2022
    2  Tack 1980emmah80
    Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Enkelt boende i helt ok rum fördelade på olika hus på området. Enkel standard men bekvämt. Restaurangen finns i intilliggande vacker byggnad på och här var det rörigt och rätt så usel service. Helt ok mat men personalen var ovan och utan riktig koll. Frukosten var trots separata angivna tider pga covid ett rent kaos och man ville bara därifrån.

Datum för vistelsen: juni 2021
    Tack Martini13