TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Trevlig personal. Enkla funktionella rum. Rent men inget extra i badrum. Plastduschdraperi å våtrumstapet.
Sköna sängar. Bra med gemensamt pentry där vi värmde vatten i ketteln att ta med på cykelutflykten.
Bra svensk frukostbuffe men fanns väldigt lite i form av korv äggstanninge etc som man gärna vill kunna få till hoyellfrukost.
Dålig logistik i frukostbuffen! Alla var ivägen för alla. Var tvungen att vänta på hon som stog före som sakta bredde sin macka fast jag skulle inte ha macka utan fil men det fanns inte plats att smita förbi...
Fin trädgård att sitta i både vid frukost och i anslutning till rummen

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack LottaCa
Omdömet skrevs 25 maj 2019 från mobil enhet

Ligger i fint område på vackra Visingsö. Enkla men rena rum med sköna sängar. Något lyhört. Trevlig och tillmötesgående personal. Enkel frukostbuffe som tyvärr saknade t.ex. bacon och äggröra. Besök gärna biblioteket som är arkitektoriskt intressant. Kan nog tänka mig att bo här igen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack sysems
Omdömet skrevs 25 april 2019

En härlig vistelse på Wisingsö Hotell ute på Visingsö under påskhelgen 2019. Personalen i receptionen välkomnande och serviceinriktade. Rummet rent och snyggt.
Frukosten tillräckligt med varierande kost. Fri parkering.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Eje B
Omdömet skrevs 10 september 2018

Tyvärr inget jag återvänder till.Kan tyvärr inte rekomendera detta.
Rummen är väldigt små,luktar gammalt,,vilket det också var.Toaletten var i samma standar o luktade avlopp.Frukosten var som en vanlig snabbfrukost hemma.
men personalen var trevlig.

Rumstips: tyvärr var alla rummen lika illa
Datum för vistelsen: september 2018
Tack jannettemansson
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig plats med väldigt fina omgivningar runt ön. Man kan låna cyklar vilket gör det lätt att förflytta sig om man vill. Boendet är enkelt och vill man laga egen mat finns det kök med porslin å kylskåp i varje huskropp. Eftersom det är en konferens anläggning kan det vara bra att ringa innan om man har lätt för att bli störd.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste i arbetet