TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 10 september 2018

Tyvärr inget jag återvänder till.Kan tyvärr inte rekomendera detta.
Rummen är väldigt små,luktar gammalt,,vilket det också var.Toaletten var i samma standar o luktade avlopp.Frukosten var som en vanlig snabbfrukost hemma.
men personalen var trevlig.

Rumstips: tyvärr var alla rummen lika illa
Datum för vistelsen: september 2018
Tack jannettemansson
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig plats med väldigt fina omgivningar runt ön. Man kan låna cyklar vilket gör det lätt att förflytta sig om man vill. Boendet är enkelt och vill man laga egen mat finns det kök med porslin å kylskåp i varje huskropp. Eftersom det är en konferens anläggning kan det vara bra att ringa innan om man har lätt för att bli störd.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Marita T
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

1250 kr för ett ganska litet rum utan minibar, tunna plastmuggar, totalt två stycken i rummet. Alltså samma dåliga plastmuggar till både ev dricka o tandborstning. Och plast? borde de inte i dag byta ut mot något hållbart? Jo, självklart!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 607larsn
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Enkel standard på rummen, mer som ett vandrarhem. Maten på kvällen (två-rätters) var ok frukosten var mindre bra. Kändes som en mindre bra frukost hemma.

Vi hade tvestjärtar i både bäddsoffan (där barnen skulle sova) och i badrummet. Rummen var undermåligt städade.

Mysig natur runt hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack MSN77
Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Vi bodde på vandrarhemmet dvs inte själva hotellet.

Rummen är små och trivsamma men tyvärr väldigt lyhörda.

Det var varmt väder när vi var där och bristen på aircondition gjorde att det blev väldigt varmt i rummet.

Väldigt vacker miljö och en ren idyll i övrigt. Frukosten äter man på hotellets restaurang.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Stay289270