Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

En idyll i all enkelhet.
Här kan man förboka plats men inte en specifik plats. Det tar bort stressmoment som att komma fram i tid före det blir fullt.
Platserna var formade efter naturen, höga ekar ramade in hela platsen.
Enkel men väl fungerande servicehus.
Om man skall störa sig på något så var det flugor till förbannelse så fort man provade att äta ute. Nästa gång tar vi med flugsmälla och ett mirakelmedel som håller flugorna borta!
En mycket central placering för cykelutflykter, bad mm

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack kariannef369
Omdömet skrevs 13 april 2021

En mycket bra ställplats precis bredvid hamnen. Bra platser för husbilar med underbar utsikt över hamnen och Vättern. Toaletter, duschar och diskutrymmen är alla fräscha och trevliga. Flera restauranger ligger på mycket kort gångavstånd från ställplatsen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Curiosity49076
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Trevlig ställplats men upplevs mer som en mini camping. Tar husvagn, husbil och tält. Fräscha toaletter, duschar och tvättmaskin. Bra städat. Låg intill skog så kändes lite lummig. Lugnt trots närhet till färjan ect. Okej storlek på platser. Perfekt plats att utgå i från för att utforska ön.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Reser4
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

En lugn, ren och välordnad ställplats/ campingplats. Ligger bredvid hamnen på ön och har fin utsikt mot Vättern, båttrafiken och Gränna. Dusch och el ingår. Ett plus att även tvättmaskin ingår. Bokning sker på hemsidan och där ser man även hur många platser som är lediga. Smart. Trevlig personal på telefon och städ. Hit kommer jag gärna igen!

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Kent F
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Jätte mysig ställplats som har allt man behöver. 250kr/natt inklusive el. Smidig bokning via hemsidan. Nära till allt, som den stora ekskogen, restauranger, cykeluthyrning, remmalag, promenadstråk, sevärdheter etc.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack hannagralberg