Travelocity
Orbitz.com
View deal
SPARA 3 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-25
Boka nu, betala på plats
Priceline
eDreams86 US$
Omdömet skrevs 2 maj 2018

Helt okey i sin helhet, mysig utomhus miljö men det märks att det är ett STF boende. Sängen på rummet var superskönt rent och snyggt men lite lyhört från korridor. Frukosten i huvudbyggnaden var god och snyggt upplagt men återigen lite skolmatsal känsla på stolar och bord.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack MatsH1971
Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Har bott många ggr på Wendelsbergs vandrarhem. Har tidigare varit nöjd med boende och service men nu har detta ställe tappat betydligt i bemötande
och trivsamhet. Som ensamresande gäst känner man sig inte längre välkommen här. Grupper prioriteras och det går ut över trivsamhet och bemötande. Senaste gästvistelsen där så fick jag min mat utplockad från kylskåpet av en grupp, de tyckte sig ha ’bättre rätt’ till kylskåpet då de betalat för fler rum, likaså gällde tillgång övh. till gästköket då grupper kan sitta i timtal i köket och hindra att andra gäster får tillträde. Detta drar ner betyget betydligt.
Osäkerhet råder också kring bokning av rum - även fast man bokat kan ’grupper gå före’ (!)
Dåligt bemötande av personalen har nu blivit mer frekvent - man verkar vilja få bort oss stf-gäster som reser ensamma.

Tyvärr så känns detta vandrarhem inte längre prisvärt och absolut inte heller trivsamt.
Tragisk utveckling av ett tidigare bra vandrarhem som man velat återvända till.

Datum för vistelsen: oktober 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack EllaMaria17
Omdömet skrevs 9 juli 2017

Här bor man bra, bra frukost och bra service. Vi har bott flera gånger och alltid varit mycket nöjda. Bussen in till stan går med 15 min trafik och tar ca 15 min, då är du mitt i centrala GTB, dygnskort för bussen kostar 130:-/ pers

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Dollyfreak
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Wendelsberg ligger jättefint och centralt i Mölnlycke och har mycket fina rum. Dock kan jag tycka det är dyrt med 440:-/natt EFTER avdragen STF-rabatt och YH-studentrabatt. Dessutom ingår då inte heller lakan, frukost eller städning som man får göra själv.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Nina Å
Omdömet skrevs 15 oktober 2016 från mobil enhet

Vandrarhem och mat serveras här.. Ett gammalt träslott från 1800talet i. Mölnlycke, och en trevlig park att vandra i.. Samt folkhögskola finns här med teater linje och allmän linje samt annat kolla in hemsidan wendelsberg.se

Datum för vistelsen: oktober 2016
Restyp: Reste ensam