“Når inte ända fram...”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Otroligt ineffektiv och rätt otrevlig personal. Lät flera sällskap vänta över 20 min. Innan de ens bemödade sig om att ge oss bord.
Maten ok, men inte som andra TA resenärer lovordat den.
Relativt dyrt.

Tack Mats54
Carlo A, Proprietario på Ristorante Con Pizzeria Colomba, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Gentile cliente la vita che noi vediamo è il riflesso di noi stessi, del nostro carattere, lei sorrida di più e vedrà che il Mondo sorriderà a lei e sarà pure gentile.
saluti

Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang som ligger precis vid vattnet och hamnen. Det är en fisk och skaldjursrestaurang. Vi åt god mat och är mycket nöjda!

1  Tack Malin L
Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Stor och livlig uteservering med trevlig personal och bra service. Stor meny och bra vinlista, en stor variation som passar alla. Utsikt över inre hamnen med båtar och fåglar men även mycket intressant folk i rörelse. Värt att vänta på bord ute.

1  Tack Katrina S
Omdömet skrevs 4 juli 2015 från mobil enhet

Perfekt läge vid inre hamnen i Desenzano.De serverar en bredd av rätter från pizza, pasta och fisk och kött. Vi provade deras pasta som innehöll gorgonzola och valnötssås vilket var en njutning för smaklökarna. Priserna är rimliga och servicen var utmärkt.

1  Tack Madelenea2013
Omdömet skrevs 21 maj 2015

En mycket trevlig och bra restaurang med en utsökt svamp risotto. En av de bättre och mest prisvärda restaurangerna i området. Alltid full med folk och härlig stämning med vacker utsikt.

3  Tack Daniel B

Resenärer som tittade på Ristorante Con Pizzeria Colomba tittade också på

Desenzano Del Garda, Province of Brescia

Besökt Ristorante Con Pizzeria Colomba? Berätta vad du tyckte!