“Fantastisk utsikt över småbåtshamnen!”

Ristorante Con Pizzeria Colomba
Rankad som nr 49 av 253 Restauranger i Desenzano Del Garda
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang som ligger precis vid vattnet och hamnen. Det är en fisk och skaldjursrestaurang. Vi åt god mat och är mycket nöjda!

1  Tack Malin L

Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Stor och livlig uteservering med trevlig personal och bra service. Stor meny och bra vinlista, en stor variation som passar alla. Utsikt över inre hamnen med båtar och fåglar men även mycket intressant folk i rörelse. Värt att vänta på bord ute.

1  Tack Katrina S
Omdömet skrevs 4 juli 2015 från mobil enhet

Perfekt läge vid inre hamnen i Desenzano.De serverar en bredd av rätter från pizza, pasta och fisk och kött. Vi provade deras pasta som innehöll gorgonzola och valnötssås vilket var en njutning för smaklökarna. Priserna är rimliga och servicen var utmärkt.

1  Tack Madelenea2013
Omdömet skrevs 21 maj 2015

En mycket trevlig och bra restaurang med en utsökt svamp risotto. En av de bättre och mest prisvärda restaurangerna i området. Alltid full med folk och härlig stämning med vacker utsikt.

3  Tack Daniel B
Omdömet skrevs 17 oktober 2014

Vi blev rekommenderade Colomba men blev besvikna. Fick bord på andra våningen där det var jättevarmt. Långsam service och en massa olika servitörer. Maten var medelmåttig. Efterrätten, en sorbet lämnades oäten.

Tack Jeppisman

Resenärer som tittade på Ristorante Con Pizzeria Colomba tittade också på

Desenzano Del Garda, Province of Brescia

Besökt Ristorante Con Pizzeria Colomba? Berätta vad du tyckte!