“Bra atmosfär”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Stor och livlig uteservering med trevlig personal och bra service. Stor meny och bra vinlista, en stor variation som passar alla. Utsikt över inre hamnen med båtar och fåglar men även mycket intressant folk i rörelse. Värt att vänta på bord ute.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Katrina S

Omdömet skrevs 4 juli 2015 från mobil enhet

Perfekt läge vid inre hamnen i Desenzano.De serverar en bredd av rätter från pizza, pasta och fisk och kött. Vi provade deras pasta som innehöll gorgonzola och valnötssås vilket var en njutning för smaklökarna. Priserna är rimliga och servicen var utmärkt.

Datum för besöket: juli 2015
1  Tack Madelenea2013
Omdömet skrevs 21 maj 2015

En mycket trevlig och bra restaurang med en utsökt svamp risotto. En av de bättre och mest prisvärda restaurangerna i området. Alltid full med folk och härlig stämning med vacker utsikt.

Datum för besöket: maj 2015
3  Tack Daniel B
Omdömet skrevs 17 oktober 2014

Vi blev rekommenderade Colomba men blev besvikna. Fick bord på andra våningen där det var jättevarmt. Långsam service och en massa olika servitörer. Maten var medelmåttig. Efterrätten, en sorbet lämnades oäten.

Datum för besöket: september 2014
Tack Jeppisman
Omdömet skrevs 27 augusti 2013

Vi kom dit vid 22-tiden en kväll. Efter en längre väntan tilldelades vi ett borde inne på själva restaurangen. Därefter fick vi vänta en längre tid på att överhuvudtaget få en meny. Innan vi fick beställa hade det gått över timmen. Bör sägas dock är att det var väldigt mycket folk. När maten väl kom in smakade den dock mycket bra!

Datum för besöket: augusti 2013
    • Atmosfär
Tack karamania

Resenärer som tittade på Ristorante Con Pizzeria Colomba tittade också på

Desenzano Del Garda, Province of Brescia

Besökt Ristorante Con Pizzeria Colomba? Berätta vad du tyckte!