Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Göteborg, Sverige
Nivå 4 Skribent
5 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Planerade för en skön semester - MEN tyvärr köpte vi grisen i säcken.”
Omdömet skrevs 12 juli 2017 för en vistelse i juni 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Det står att det skulle vara barnvänligt .... - men det fanns inte någon säkerhet alls. Vi bodde i våningen högst upp och det fanns inga haspar på varken dörrar eller fönster ut till balkongen. På väg till poolen kunde mitt barnbarn lika gärna ramla ner för en brant lutande stig - ett löst järnräcke var det enda som hon skulle hålla sig i. Vi var 5 personer som bodde tillsammans - men det fanns bara porslin för 4 och inget var enhetligt - olika glas - olika tallrikar olika bestick Det fanns nästan inga hushållsartiklar alls. Golvet var smutsigt från första dagen, det var en rinnande toalett som inte gick att spola, endast 3 spisplattor av 4 fungerade OM man samtidigt stängde av AC:n annars gick propparna. Ingen mikrovågsugn fanns fast det stod i kontraktet. Jag är rädd för hundar och är allergisk och sa till ägarens son att han skulle koppla sina två schäferhundar när de kom springande upp mot mig i trappan en dag då skrek han åt mig : "Did the dogs bite you?". Vid poolen fanns det solstolar som var sönder och parasoll som inte gick att fälla upp. Våra badhanddukar fastnade i revor och höll på att gå sönder. När man skulle sopsortera hade de en kamera som kontrollerade att man la soporna rätt annars fick man böta. När man skulle dra ner jalusierna för fönstren gick de inte att få ner - de hade fastnat - .... Det som gör mig mest förbannad är att jag trodde detta boendet skulle vara så bra. Jag och min familj har bott på många ställen men har aldrig blivit så lurade förut. Familjen kunde inte språket förutom sonen som var otroligt otrevlig. Därför hoppas jag inte någon annan råkar ut för detta som vi har gjort. /

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 14 2017
Nothing corresponds to the truth. We will take legal action for defamation. Just read our customers' comments on expedia to see how we work and who we are.

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Desenzano Del Garda

Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera