“Mycket bra”
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Plano
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Mycket bra”
Omdömet skrevs 18 juli 2016 för en vistelse i juli 2016

Ett jättebra boende för vår familj. Vi hyrde huset en vecka i början av juli. En fantastisk utsikt och en jättefin pool. Trevliga lantliga omgivningar. Mycket gott vin att köpa hos närmste granne till ett bra pris. För att handla mat eller besöka restaurang är man beroende av bil.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Gillade mest: Poolen och de vackra vyerna. Trevlig och hjälpsam hyresvärd.
Resegrupp: Familj med småbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Familjer med småbarn Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera