1 434 kr
Maja R

Mysigt och trevligt

Omdöme om Hotel Mega Mare
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 25 juli 2022från mobil enhet
Hotellet var fräscht och väldig trevlig personal. Utsikten från balkongen var fantastisk, fanns även en mysig pool.
Vi hyrde moppe på plats då de inte fanns möjligheten att åka buss från hotellet.
Tåg finns i Meta men ca 25 min gång till stationen.
Datum för vistelsen: juli 2022
Tips för att välja rum: Hur moppe eller bil pga hotellet ligger en bit ifrån centrum.
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Mariano Sessa, ProprietarioHotel Mega Mare, svarade på det här omdömet
Svarade 26 juli 2022
Gentile Cliente ,
La ringrazio del giudizio positivo espresso a favore della mia struttura , per me è molto importante conoscere il parere degli ospiti perché aiuta a crescere e migliorare al fine di poter soddisfare sempre di più ogni vostra esigenza e rendere il soggiorno all Hotel MegaMare un esperienza indimenticabile.
4 299 kr
    6 109 kr
3.4 km från Hotel Mega Mare
Visa fler hotell i Vico Equense
Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Vi hade Hotel Mega Mars som bas för våra dagar på bilsemester ner till amalfikusten. Hotellet, med den fantastiska ägaren Mariano i spetsen, bjuder på; gratis parkering, fräscha rum samt en väldigt trevlig och tillmötesgående personal, man känner sig väldigt välkommen. Och utsikten! Fantastiskt är en underdrift som betyg på utsikten från rummen och poolområdet. Närheten till Positano och Sorrento gör hotellet till den perfekta basen för er semester i amalfiområdet. Vi är väldigt nöjda och kommer gärna åter, missnöjd i efterhand att vi inte stannade fler nätter.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Pontuswj
megamare, Direttore på Hotel Mega Mare, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2018

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med perfekt läge( om du har bil) fantastisk utsikt över Sorrentobukten.
Perfekt läge för dagsutflykter med bil.
Hotellet har en solterass med en liten pool.
Rena men ganska små rum, sköna sängar och en fantastisk terass till det rum vi bodde i. Enda nackdelen var en enformig frukost, samma utbud varje dag.
Kan verkligen rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack sury28
megamare, Direttore på Hotel Mega Mare, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2018

Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Rummen levererade den standarden som förväntades, men fantastiska utsikten med solnedgång och servicen från personalen och hotellägaren överträffar alla förväntningar! Hotellet har även en pool med lika fantastisk utsikt. De fixade transfer till och från vår båtutflykt till
Capri så vi slapp ta bilen till hamnen:) Ett hotell jag gärna skulle återkomma till.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Anette A
megamare, Direttore på Hotel Mega Mare, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2018

Omdömet skrevs 12 juli 2018

Fantastiskt hotell. Rummen av samma standard som vi väntade oss. ALLT vägs upp av utsikt, solnedgång, service från personalen och av hotellägaren :-) Tveka inte att boka detta hotell om ni inte tvunget vill bo mitt i vimlet! Vill ni dit så be ägaren om transferhjälp!! We’ll be back

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack mjmaxb

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotel med ett fint läge högt över havet med utsikt ut mot horisonten och solnedgången. Här kan man bara sitta och drömma sig bort, magiskt.
Trevlig personal, rent och fräscht. Vi borde ha stannat längre och hoppat de andra hotellen vi hade förbokat. Hit vill vi komma tillbaka.
Mvh Britt-Mari och Johan Halvarsson

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Britt-Mari H
megamare, Direttore på Hotel Mega Mare, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2018