“Mycket bra!”
Omdöme om Osteria l'Imbarco

Osteria l'Imbarco
Rankad som nr 2 av 516 Restauranger i Viareggio
Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Från början till slut en upplevelse! Inga problem att boka bord via telefon då personalen på plats talar god engelska. Vi serverades ett glas prosecco och en lättare bruschetta som huset stod för innan vi fick in våra rätter. Superbra lagad mat och några av de godare desserterna som avnjöts under en två veckor lång vistelse i Toscana, Italien.
Rekommenderas 5/5.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Robert K

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Fin och skön miljö med ac. Även uteservering.
Väldigt fin servering och mottagande. Professionellt! Mycket god mat. Bra på fisk och det fanns mycket att välja på. Vi åt fisksoppa och risotto. Gott vin. Vi går dit igen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Solveig F
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Vi snubblade in av en händelse och blev väldigt positivt överraskade. Genast fick vi ett glas prosecco och menyerna. Många trevliga rätter - tonfisken var gudomlig och förrätten med italienska specialitéer en utav de bästa vi fått på vår resa. Jag är allergisk och de var väldigt tillmötesgående med detta. Vinet hölls kylt i en liten plastbag - trevligt - på bordet. Stämningen var på topp. Efterrätten med semifreddo var lite för dränkt i chokladsås för att jag skulle kunna känna några andra smaker. På det hela taget en väldigt trevlig upplevelse.

Datum för besöket: maj 2018
Tack evasH5538SW
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Trillade in för en middag och blev glatt överraskade. Utmärkt mat och inte minst förekommande och bra service. Stor och god carpaccio, bra vin på rekommendation, och en klart angenäm slutsumma för kalaset. Och en hel del extra som inte hamnade på notan, t ex proseccon till att börja med. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2017
Tack ricbe
Omdömet skrevs 29 juni 2017

Vi fick rekommendationen av hotellet att gå till denna restaurang. En varmt och vänligt bemötande övergick en familjär stämning som toppades med fantastisk mat. En blandning av italiensk mat med influenser från Spanien och Corsica, fantastiska råvaror och en underbar service gjorde att vi gick dit båda våra kvällar i Viareggio.
Jag rekommenderar att man delar en förrätt och sedan provar olika huvudrätter som man delar så får man flera olika smaker och samtidigt blir riktigt mätt. Rekommenderar risotto med kaffe pulver, jag det var jättegott, pasta med fisk eller skaldjur med saltkokt potatis.

Datum för besöket: juni 2017
Tack ConnyD93

Resenärer som tittade på Osteria l'Imbarco tittade också på

Viareggio, Province of Lucca

Besökt Osteria l'Imbarco? Berätta vad du tyckte!